Gezocht: winterkleertjes maat 62/68

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door winnythepooh, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Hoi,

Ik ben alleenstaande studerende moeder en heb dus zeer weinig te besteden (zoals meerdere hier). Ik ben op zoek naar winterkleertjes voor mijn zoontje maatje 62/68. Weet iemand misschien waar ik gratis en of goedkope kleertjes vandaag kan halen? Ik ben al bij de Wibra en de Zeeman geweest, maar dat stelde niet veel voor qua keuze. Ik heb wel wat dingetjes gekocht, maar daar heeft hij niet genoeg aan helaas. Mijn zoontje is nu 7 kilo en 65 cm en 5 maanden oud, dus denk dat het eerder maatje 68 wordt?

Alvast bedankt!

Liefs,

winnythepooh

2. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    dan heb je zeker wel maat 68- 74 nodig
    kijk eens bij marktplaats
    dan heb je voor erg weinig kleertjes

3. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Hans Textiel? Op hun site kun je kijken waar ze allemaal fillialen hebben...

4. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
  5. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Hoi,

Ireen: bij hans textiel ben ik ook al geweest, ook duur en niets bijzonders.

Veroon: ik ga vanavond ff op marktplaats kijken.

Ben vandaag toch nog even bij de Zeeman geweest en heb in totaal 6 stuks voor 19,50 gekocht. Maatje 62 (omdat hij dat nu nog heeft) en maatje 68. Ik heb namelijk van de week al zijn kleertjes uitgezocht en alle zomerkleding in een doos gedaan en ook de kleding die hij niet meer past (dus toen bleef er niets meer over :()
    Hebben jullie ook dat het zo vreemd gevoel geeft als je die kleertjes in de doos doet...dat het zo snel gaat en je bijna niet voor kan stellen dat hij dat aan heeft gehad :D

6. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Jah dat heb ik ook!
    J. is bijna vier maanden, en heeft maat 68. Toen ie niet meer in maat 50 paste (tien dagen oud) heb ik heeeeeel hard gehuild!
    Alles glipt door mijn vingers lijkt het wel...

7. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
  8. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi heb je al een winter jas?
    ik heb hier een liggen van bfc maat 68 en is zwart dacht ik.
    moet kijken in de kist waar het in ligt.
    zal kijken wat ik hier nog liggen heb aan kleding.
    als je geinterreseerd ben pb me maar.

jennefer

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Marktplaats! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het me wel kan veroorloven om nieuwe kleding te kopen, maar ik vind het zo zonde dat ze het maar zo kort kan dragen dat ik marktplaats momenteel een uitkomst vindt! En het wordt nog thuisgestuurd ook, je hoeft niet eens de deur uit, wat wil een mens nog meer?! Succes, ik kan je niet helpen, heb een dochter dus op een roze jas zit je niet te wachten denk ik :)

Deel Deze Pagina