Wie o wie heeft voor mij de knuffeldoek met apenhoofd van Menzis. Mijn zoon kan sinds kort écht niet slapen zonder DIE knuffeldoek (terwijl hij daarvoor met alle knuffels sliep) Ik heb de menzis gebeld en daarna hun leverancier, maar zij zijn toevallig sinds gisteren overgestapt op een ander knuffeltje... en de lijst met mensen die de knuffel nog wilde nabestellen was te lang om mij erbij te zetten. (vooraad is op) Ik wil er uiteraard een kleine vergoeding voor geven! liefts nieuw
Ik zal wel even kijken, maar volgens mij heb ik er ook zo 1 en is nog nooit gebruikt. Zat er ook een douche cape bij?
bedoel je nou de wikkel doek of het kleine lapje? Als het om het lapje gaat die heb ik hier nog helemaal nieuw liggen. wil ik zo naar je op sturen zonder vergoeding geen probleem
Hoi hoi! Ik heb hem hier ook nog ergens liggen als t goed is! Helemaal ongebruikt ook. Zal ik hem je ook toesturen? dan heb je nog een op reserve zelfs!
Jeetje wat een aanbiedingen! Er zat inderdaad een badcape bij! Maar die hoef ik er niet bij Ik ben helemaal gelukkig. Ik heb nu al 4 apen in de aanbieding! Ik zal morgen even mijn adres naar wa mensen sturen, ik denk dat ik 2 op voorraad wel voldoende vind Hartstikke bedankt allemaal!