Gezocht: Z8 mutsje pony pink of wit met grijze stipjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door visioentje, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visioentje

2 aug 2007
    17
    0
    0
    Hallo allemaal,

Voor ons meisje wat in maart geboren gaat worden heb ik het witte stippen broekje gekocht met het roze shirtje met strikjes erop van Z8. Het wordt het eerste setje kleren wat ze aan gaat krijgen. Maar nu kan ik nergens het bijpassende mutsje vinden! Heb al heel wat winkels afgebeld maar niemand heeft het mutsje meer ook Z8-baby zelf niet meer. Het liefst heb ik het mutsje in roze met antraciet aan de binnenkant maar de witte met antraciete stipjes en antraciet aan de binnenkant is een goed alternatief.

Hoop dat iemand me kan helpen om het geboorte setje compleet te maken.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mss even een voorbeeld foto plaatsen.

3. visioentje

2 aug 2007
    17
    0
    0
  4. visioentje

2 aug 2007
    17
    0
    0
  5. visioentje

2 aug 2007
    17
    0
    0
    Goed idee, Melanie!
    Hierbij de twee links naar de foto's van de mutsjes die ik zoek.

6. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Vond dit op Google
    Z8 Newborn baby mutsje pony soft pink roze antraciet - Schweigmann
    Z8 Newborn baby mutsje pony soft pink roze antraciet - Schweigmann
    Super zacht en heerlijk warm is dit fijne mutsje uit de newborn collectie van Z8. Het mutsje is aan twee kanten draagbaar met aan de ene kant een effen roze ...

Ik ken de site niet maar ziet er wel profeessioneel uit,dus snel online bestellen als ik jou was :)
    Staan er allebei op trouwens

Zie net dat ze niet op voorraad zijn.....maar Miss bellen en t navragen?

Heb zelf ook zo iets gehad maar dan met koeka mutsje met stipjes,ook overal uitverkocht....
    Miss nog ff wachten op nieuwe collectie? Komt vast wel weer zo iets dan...
    Ik heb uiteindelijk andere maar besteld....
    Likt wel of iedereen nu ineens mutsjes wil....

7. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah ja toffe mutsjes zijn dat, ik hem hem in het blauw grijs :) succes met zoeken!

8. visioentje

2 aug 2007
    17
    0
    0
    Had Schweigmanna al gebeld helaas is alles daar ook al uitverkocht. Bij een nieuwe collectie hebben ze meestal net een ander kleurtje roze... maar mss heb ik geluk idd.

9. visioentje

2 aug 2007
    17
    0
    0
    Stefanie, bedankt voor het meezoeken! Ik vermoed dat het mutsje te groot zal zijn aangezien het jasje al maat 62 heeft en het mutsje bijpassend is... ons meisje moet het mutsje gelijk na de geboorte op hebben ;)

10. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Ik heb het grijze mutsje.
    Ik heb het gekocht via humpy.nl misschien hebben ze hem daar nog

11. buikje88

buikje88 Lid

20 mrt 2012
    70
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb de roze met grijze binnenkant hier thuis liggen. Je mag hem van mij overnemen als je wilt. Hij is nooit gebruikt omdat ons meisje na 3 dagen al geen mutsje meer op hoefde door d'r groote bos haar.

12. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Kijk door buikje ben je al geholpen maar de mutsjes waren maar in 1 maat, ik heb de blauwe namelijk voor de baby ;)

13. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik heb zelf ook nog stad en land afgezocht voor dit mutsje, ik wou m namelijk bij t rozs pakje van z8 samen met de roze sokjes. Dit is het eerste setje voor ons dochtertje op komst in maart.
    Mij lijkt ie niet te groot als je aan de onderkant een randje vouwt!

Als je geen roze kunt vinden, babyplanet in Assen had van de week nog een witte met stippen in de winkel liggen. Ze hadden nog best veel van z8 newborn, nu met 50%korting.
    Als je er niet in de buurt woont zou je kunnen vragen of ze m willen opsturen? Zijn hele schappelijke en vriendelijke mensen daar dus wellicht is dat wel mogelijk!

14. visioentje

2 aug 2007
    17
    0
    0
    Buikje, geweldig! Ben zo blij dat het setje nu compleet kan worden!
    Kan ik je een PB oid sturen zodat prijs ed kunnen afspreken?

Manuk bedankt voor de tip maar met het mutsje van Buikje is het setje compleet.

Deel Deze Pagina