Je collega op een leuke manier in de maling nemen

Discussie in 'De lounge' gestart door LadyDaisy, 3 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Hier een leuke tip om een collega op een leuke manier in de maling te nemen:

Schrijf een terugbelverzoekje om Dhr. F. Teling terug te bellen, nummer 0416-288111
    Zeggen dat je niet meer weet van welk bedrijf hij is maar dat hij je collega wilde spreken omdat hij al eerder had gebeld, of zoiets.

Dan krijgen ze de Efteling aan de lijn.

Hier hebben ze daar al 2 mensen (waaronder ik) mee gehad. :D

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hahaha dit deed ik ook altijd met een collega ik liet hem dan dhr leeuw terug bellen en gaf dan het telefoon nummer van de receptie van een dierentuin hahahhaahah .. geweldig :D

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hihi, wij hebben al eens een collega een andere collega laten bellen met een zwaar accent, zodat hij amper verstaanbaar was.

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hahaha grappige dingen zijn dit ja... Hihi....

Mijn vader vertelde een keer dat iemand op zijn werk confetti (uit de perferator) in de paraplu van een collega had gegooid. Het was toen een regenachtige dag. Toen ze buiten de paraplu uitklapte, kreeg ze een hele confettiregen over zich heen. Hihi.... Dan sta je echt voor l*l.

5. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    wij doen niet anders hier op de afdeling...

laatst hadden wij een heel bureau, stoel, klapper, toetsenbord, telefoon, headset en kabels ingepakt in krantenpapier :D ...het zag er zo cool uit..

een andere collega had een paar dagen vrij en wij hadden toen een oud toetsenbord uit elkaar gehaald en gevuld met watten en water. Daarop hadden we tuinkers laten groeien. Zo'n mooi gezicht..het was wel 5 cm gegroeid.

6. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    die vind ik grappig:D nog meer leuke dingen? ik heb ook wel wat inspiratie nodig!!!

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    beeldscherm afplakken met allemaal post-its, wel dakpansgewijs plakken dan he hihi

8. chantal1984

hahahah wat wij ook altijd deden was een soort van liefdes verklaring via sms verzenden, alleen dan met een andere afzender ..

Op internet kan je namelijk 1 tekst smsen naar twee mensen teglijk, zij denken dan dat ze die sms van elkaar krijgen ...

Wij hadden een keertje zo'n multi sms verstuurd en er zaten ineens twee mensen rood gloeiend ( van het blozen ) achter de computers hahahhahahaha ... en maar denken dat ze het van elkaar hadden gekregen ...

9. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    De functies van de muisknoppen omdraaien
    De muis op z'n allerlangzaamst zetten
    Printscreen maken van het bureaublad en dat dan als achtergrondfoto op het bureaublad zetten. Vervolgens alle snelkoppelingen verwijderen :D

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb weleens een smsje verstuurd naar de (vaste) telefoon op het werk. Als je dat doet dan hoor je een stem van de kpn die je smsje opzegt. Zo grappig... En dan iets geks in het smsje zetten.

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    muizen verwisselen met degene die er tegen over zit

onder de sensor van de muis een plakkertje, zodat ie niet scrollt

telefoonsnoertje uit de hoorn halen, stukje plakband erom heen en dan weer terug in de hoorn

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hahahah... lachen hoor.

Wat ik vaak doe hier thuis, voor mijn man:

dan verander ik de startpagina in een andere site.
    Normaal staat er een regionaal nieuws site bij ons als startpagina op de laptop. En daar snuffelt mijn man heel vaak op. En soms verander ik de startpagina in bijv. tenalady.nl of een rare sexsite of zo. Haha dan moet je die kop zien!

13. LadyDaisy

Wat ook leuk is, iemand iets laten halen:

Plintentrapje
    Poeremetator (mee oppassen, schijnt echt te bestaan)
    Bougievonk

14. chantal1984

de fop telefoon bellen en dan zelf mee luisteren ;)

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hahahaha.....

moet gelijk denken aan mijn broer. Die heeft een lichte verstandelijke beperking en mijn vader vroeg hem om het oliehoutje van boven te halen (bij mijn stiefzus) en hij kwam met een rode kop beneden, omdat het niks bleek te zijn. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

16. amani05

amani05 Lid

29 jul 2009
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is niet op mn werk gebeurd maar heb me man in de zeik genomen!
    We gingen naar de visboer,hij bestelt,ik zei hem dat ik graag een broodje palingpootjes wou hebben en een broodje haring hahaha!
    Je snap de reactie van de verkoper wel nu denk ik hahaha

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hahaha... ik ben gek op goeie grappen. Zit in onze familie denk ik.

Ik ben gek op joppiesaus op de patat en mijn vader vertelde me een keer dat je naast joppiesaus ook floepiesaus hebt en wat erg lekker schijnt te zijn. Dus ik patat bestellen en ik vroeg of ze ook floepiesaus hadden. Maar dat kenden ze niet. :):):)
    Haha.

18. amani05

amani05 Lid

29 jul 2009
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahahahahaha!
    Voordat ik wat bestel kijk ik eerst altijd op de kaart , zulke grapjes kunnen ze niet met mij uithalen haha

19. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.608
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    hahaha!Ik zou bijna op kantoor gaan werken...; )

20. LadyDaisy

Tja, je moet wat op vrijdagmiddag... :D
    En nu met de vakantie periode is het helemaal raak hier bij ons.

Deel Deze Pagina