Hoi, Ik ben op zoek naar een enorm goedkope maar wel goede naaimachine. Punt is dat wij dus geen geld hebben om een goeie te kopen. Ik kan er gewoon niet meer dan 30-40 euro ofzo aan uitgeven. Mijn vraag is eigenlijk, als jullie er eentje ergens spotten voor zo weinig geld (ik weet het hoor, het is echt heel weinig en de kans is klein) of jullie me dan even willen tippen. Bedankt!
hoi ik heb er 1 staan een husqvarna 36,75 wil ik m opsturen, geen nieuwe 10jaar maar doet t prima mocht je intresse hebben hoor ik t wel, dan maak ik foto's groeten dieneke
zelfde hier ik heb een hele oude staan maar die doet het perfect je mag hem zo hebben mocht je foto's willen, roep maar
Takhen, klopt het dat het kastje erbij hoort? Dan vrees ik dat we er geen plaats voor hebben (wonen op een flat).. En zag ik dat 'ie van Singer is? Dat is wel een goed merk geloof ik. je kunt hem denk ik best op marktplaats kwijt voor een aardig bedragje! Ben ook heel benieuwd naar die van mamadieneke!
deze vraagt vanaf 75 euro maar staat er al een maand bijna. als jij een bod doe denk ik dat ze het wel overwegen. Is ook op te halen voor je Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen
er is geloof ik ook regelmatig een aanbieding bij de Aldi (supermarkt) Geen idee wat 'ie daar kost, maar wie weet is het wat... (als je nog wat geduld hebt tenminste, of anders even bellen.)
Ik heb toch helemaal geen 75 euro man! Maar lief dat je voor me hebt gezocht. Ik heb mijn hoop nu gericht op mamadieneke!
Ha, bedankt voor de tip! Ik heb me een beetje in naaimachines verdiept en ik geloof dat die van de aldi enzo niet heel erg sterk/goed zijn. Ik kreeg althans op andere fora de tip om liever een tweedehands goeie te kopen dan een nieuwe "middelmatige".
lees nou goed wat ik schreef joh!! ik zg niet geef 75 euro ervoor, ik zeg maak een bod van dat wat je kwijt kan..
he.. wat stom.. ik kan de linke niet kopieren ... maar gooi 302547965 in de zoek functie en je krijg de advertentie als goed is.
sorry voor de late reactie ja idd met kast ik ben al een jaar bezig hem te verkopen en niemand wil hem nu wil ik hem weggeven en willen ze hem nog niet