Wij zijn op zoek naar oa; - een rood autobed - wandlampje - nachtlampje - dekbedovertrekjes - vloerkleedje - schilderijtjes - poster's enz enz
op marktplaats staan vaak cars spullen te koop wil je ze nieuw hebben moet je ff bij zeeman kijken voor het nachtlampje, ook hebben ze lichtgevende auto's voor op het plafond, klokken, wekkers, enz........leenbakker heeft ook vaak cars spulletjes......
hoi, karwei had laatst een hele leuke trolly te koop met 3 laden echt makkelijk voor o.a sokken speelgoed. koop iig je spullen niet bij discorner.nl want dit zijn oplichters. ik weet niet hoe groot de slaapkamer is maar een rode of blauwe zitzak is ook erg leuk. gr.
bij intertoys hebben ze ene erg leuke nachtlamp en dekbed over trek voor 15 euro nu??? ze hebben ook meerdere dingen als je niet in de buurt heb wil ik het best voor je halen!!!!
Ik heb niet zozeer tips, wilde alleen even zeggen dat onze Joey ook in januari een cars-kamer krijgt, voor zijn verjaardag (de vijfde)
Inderdaaed intertoys. En ik zag laatste bij de zeeman ook heel veel carsspullen, weet alleen niet wat ze precies hadden. Iig een nachtlampje en een wekker
o is ook zo, zag vorige week bij kruidvat een dekbed overtrek van cars waar je ook een tent van kon bouwen. was iets van 15 euro ofzo. heb je ook een kwantum in de buurt daar hebben ze ook wel cars spullen. gr
kijk eens op Zoeken naar cars | bedbad.nl - beddengoed - badtextiel - behang daar hebben ze ook redelijk wat van cars. succes met zoeken.
Weet t niet zeker hoor, maar misschien bij de Action? Daar hebben ze de laatste tijd veel "merk" dingen zoals Dora enzo
Woensdag bij Zeeman geweest, helemaal niets te vinden! Maandag duik ik de Intertoys in. Action moet ik voor op de fiets dus dat doe ik Donderdag!
Inmiddels hebben we al het volgende; - rode autobed - dekbedovertrek - klein kleedje op de vloer - schilderijtjes Zeeman had helemaal niets op het moment!