nog steeds pijn aan me rug..

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door celia82, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi dames,
    Ik heb een vraagje.
    Steeds als ik ong moet worden heb ik echt verschrikkelijke pijn aan me rug.
    Ik had het voordat ik zwanger werd ookwel maar niet zo erg.

Kan dit komen door de bevalling? of ruggeprik?
    Oook heb ik rugweeen gehad weet niet of het daardoor kan komen.

2. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik heb een keizersnede gehad eerst ruggenprik..
    heb in zwangerschap ook BI gehad en rugpijn mara na de bevalling is het echt helse rugpijn geworden mn bekkenpijn komt en gaat sommige dagen ondragelijk andere dagen is het alleen mijn rug..
    mn huisarts zegt dat het niet door ruggenrpik kan komen maar ik heb er eerlijk gezegd mn twijfels over want volgens mij hebben ze hem niet in een keer goed gezet want ze hebben aardig wat keren geprikt omdat ik niet goed mn rug kon bollen..

tis zo erg dat ik al zon week of 8 dagelijks tramadol slik voor de pijn en zelfs dat helpt niet altijd... ik heb me dan ook ziekgemeld aansluitend op mn verlof (had nog geen werk gevonden maar ik kan zo ook ech tniet werken aangezien mn dochter optillen op veel dagen al een hele opgave is maar ja dat zal wel moeten doorgaan..)

met mn ongesteldheid heb ik wonderbaarlijk amper last gehad.. ik dacht zelfs even dat ik zwanger was ondanks pilgebruik want het was slechts 1 dag awt krampen en t zette niet eens door tis 3 dagen amper bloeden geweest :S
    als dat elke keer zo is teken ik ervoor maar t was wel ff schrikken omdat ik niet het idee had dat dat normaal was hihi

3. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    heel herkenbaar. Een aantal dagen voor mijn ongi was de rugpijn niet meer te houden. Heeft echt met hormonen te maken. Je lijf is nog aan het ontzwangeren, vergeet dat niet.

Wat mij veel hielp was goed op mijn houding letten met tillen. Dat doe je zoveel op een dag met zo'n ukkie. En weer gaan sporten, iig buikspieren en rugspieren sterker maken. Hielp ook een stuk.

En anders moet je net als ik doen: weer zwanger worden ;)
    Toen was de rugpijn ineens over. Dus moet wel met hormonen te maken hebben...

iig sterkte ermee!

Deel Deze Pagina