Vandaag 13 + 5 weken. Al 3 mooie echo's gezien, incl. een keurige nekplooi, en vorige week nog hartje gehoord bij vk. Van week 7 tot en met 10 moe en misselijk geweest, verder weinig te klagen..... En... Dat is het hem nou juist! Dit is natuurlijk een enorm luxe probleem, maar: ik merk echt hè-le-maal niets! Geen grotere borsten, nog geen buikje te bekennen, geen moeheid of misselijkheid meer, niet overdreven labiel, niks! Ben lekker aan het werken en sporten als altijd en merk dat ik, zoals gister in een restaurant waar ik even moest melden dat ik zwanger was, bijna het gevoel heb dat ik "lieg!" Iedereen weet het nu in onze omgeving en feliciteert ons, maar ik voel me bijna een "nep-zwangere"... Maak me best bezorgd om het kindje (vraag me steeds af: "zit 'ie er nog") en wil bijna zo'n Angelsound aanschaffen om mezelf gerust te stellen , maar lees op internet dat vk's er niet voor zijn en m'n man zegt dat ik even moet kappen met mezelf gek maken dat weet ik ook wel, maar is makkelijker gezegd dan gedaan... Kortom: ik snak stiekem naar kwalen en een dikke buik, al zal dat over een paar maanden vast anders zijn.... Herkenning, anyone...?
Jup! Er zijn dagen dat ik amper merkte dat ik zwanger was en dan voelde ik me net zo! Zeker in het begin vond ik het ook aanvoelen als 'liegen' als ik in een restaurant zei dat ik zwanger was Nu begint mijn buikje te komen en doe ik opzettelijk zo strak mogelijke zwangerschapskleding aan
Ja hier ook! Nergens last van en daar wordt je best onzeker van! Had inderdaad een angelsound aangeschaft en super blij mee! Gaf me weer rust!
Heel herkenbaar hoor! Totaal geen symtomen. Niks nada! Hier ook een angelsound en bij de eerste kon ik altijd het hartje vinden. Nu zit de placenta ervoor en is het lastiger maar lukt het wel. Ik denk dat het niet perse nodig is hoor. Heb even geduld. Waarschijnlijk voel je de baby over 5 weken en heb je regelmatig bevestiging! Inderdaad maar naar je man luisteren
Hahaha richting je 3e trimester piep je wel anders hoor. Ik heb tot 28 weken geen 1 kwaal gehad. Echt geen eentje. Bandenpijn voelde ik niet, nooit een harde buik, nooit misselijk, geen maagzuur, niet moe, niet meer honger dan normaal. Tòt de 30 weken dan.
Geniet ervan! Hier ook nooit klachten gehad, maar ik genoot daar alleen maar van en heb me nooit druk gemaakt of de baby's het nog wel doen. Begin nu pas te merken dat ik zwanger ben (op de dikke buik na natuurlijk, die groeide al met 10 weken). Heb nooit pijnlijke borsten, bandenpijn, moeheid, misselijkheid o.i.d. gehad. Soms een keer een beetje last van lage rugpijn, maar verder niks. Wees blij dat je dat geluk hebt en probeer er lekker van te genieten!
Ik ben 25 weken en voel me soms niet eens zwanger. En heb toch al een aardige buik En dan ineens slaat m'n humeur weer om en denk ik ohhhhh daar zijn die geweldige hormonen weer..
Haha dank dames, ik besef dat ik geluk heb en zal me over een week of 20 vast jammerend en klagend weer bij jullie melden
Ik had dat met name vanaf week 11 tot ongeveer week 17 niet meer misselijk, niet meer moe voelde me kiplekker. Gelukkig heeft mijn verloskundige een echo apparaat in de praktijk en mocht ik altijd langs komen als ik me onzeker voelde (nu mag ik ook nog hoor ) De klachten zijn nu wel grotendeels terug, ben sneller moe, af en toe weer misselijk, en heb nu ook een buikje en voel soms wat bewegen. Dus voel me nu wel zekerder dan toen ik 12 weken zwanger was.
geniet ervan meid! ben jaloers! Mijn zwangerschap gaat niet van een leien dakje! En wou erg graag dat ik een zwangerschap had waarin ik nog dingen kon onder nemen. Helaas zit dat er niet in! geniet ervan, het kan zomaar anders!
Ook ik voelde erg lang niets. Probleemloze zwangerschap gehad (tot 36 weken fulltime gewerkt zonder problemen) en voelde pas laat bewegingen in mijn buik. Ik had vaak momentjes van: O ja! Ik ben zwanger! Maar er ligt nu toch echt een klein mannetje naast me Gevoel komt er wel. Vertrouw op je lijf en je hebt nog alle tijd om je echt zwanger te voelen!
Ik had ook nergens last van en heb tot 22 weken volop gesport. Zo'n 4 uur in de week, naast mijn full-time baan. Geloof me het wordt vanzelf zwaarder. Maar zelfs nu heb ik nergens last van. Beetje vernoeide benen na een dag werk maar ook niet vreemd want ik werk in een slagerij en ik sta/loop de hele dag. Verder ga ik over 3 weken nog lekker naar Usa op vakantie. Dus een relaxte zwangerschap haha... Hoop dat jij het ook zo makkelijk blijft houden het is heerlijk zwanger zijn zo!
Ja! Ik geloof het pas sinds ik de kleine voel bewegen. Af en toe nog niet, maar hij lijkt het door te hebben en beweegt dan even voor mama ♥
Ik had (en heb) nergens last van gehad tijdens mijn zwangerschap. Heb gisteren mijn laatste dienst gewerkt zonder problemen, en sporten lukt ook nog steeds. Heerlijk! Wil ook geen symptomen of klachten. Ben alleen bang dat bevalling 'n hel wordtmomdat het tot nu toe zo goed en gemakkelijk gaat.
Herken het niet.. maar zou zeggen: geniet van een kwalen vrije zwangerschap! Wel begrijp ik dat het je onzeker maakt hoor! Al had ik zelf graag kwalen vrij willen zijn hihi
Geniet van je kwalen-vrije zwangerschap. Ik heb ook niet echt zwangerschapskwaaltjes gehad, bij de eerste niet en bij de tweede eigenlijk ook niet. Loop wel voor van alles en nog wat in het zh, dus voel me wel een medisch geval. Maar echt, het is heerlijk als je nog lang kunt sporten, je niet al te moe voelt, lekker kunt genieten van alles. Het kan zo blijven, maar het kan ook na het 2e trimester omslaan. Meestal is het 2e trimester het fijnst voor iedereen, maar dat geldt ook niet altijd. Dus geniet zolang je je goed voelt!
Niet helemaal herkenbaar, vooral omdat de eerste 12 weken erg zwaar waren vooral heel erg moe en mijn emoties gingen alle kanten op. Maar daarnma kreeg ik ook wel het gevoel en de vraag ben ik wel zwanger er is niks te zien en voel me top. dus dat herken ik wel en ook twijfels omdat ik niks verder voel. Ik wilde graag een buikje en nu die begint met groeien trek ik ook express de wat strakkere kleding aan. Ben er ook erg trots op. Maar nu zit ik maar te denken ojee straks groeit ie nog meer en dan kan ik niet eens bukken. Verder voel ik me gelukkig steeds beter en ga ik de baby ook voelen en dat is toch wel erg fijn en kan ik er steeds meer van genieten. Maar het lijkt me echt heerlijk hoor zo'n zwangerschap zonder kwaaltjes.
Dank jullie wel dames..!! Als ik lees over de nare kwalen die sommige treffen, voel ik me accuut schuldig over mijn enorme luxe "probleem"! Ga dus idd proberen er meer van te genieten, en fijn om te horen van jullie dat "kwaalvrij" ook geen uitzondering is...