Ongi krampen bij 34 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door NoessePoes, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb sinds gisteravond gigantische ongesteldheidskrampen.. maar kan niet zeggen dat ze om de zoveel minuten komen...
    Als ik opsta uit een lig/zit-positie dan duurt het gewoon even voordat ik verder kan lopen (zo'n pijn dat t doet)
    Maar ik voel de baby heel goed bewegen (voor m'n gevoel zelfs meer als normaal) :$
    Is dit iets waar ik me zorgen over moet maken:(?? Moet morgen weer op controle bij de VK dus wilde het daar zoiezo voorleggen maar toch... misschien dat ik hier al wat wijsheid kan krijgen..;)

Het is wel zo dat ik al wekenlang rust moet houden omdat ik heel veel harde buiken heb..:(

nu heeft de baby trouwens de hik hihi:D

2. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hoi het zou ook van het indalen kunnen wezen pas als er echt ritme in komt kun je liever je vk bellen alvast succes morgen

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik denk ook dat het het indalen van de baby is. Gaat het gepaard met steken en prikkelend gevoel in je schaambot?

xx sas

4. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Hee meiden ik denk idd ook dat het gewoon het indalen is, want krijg geen ritme in de krampen...
    Sassie25: voel idd ook erg onderin zeg maar pijnscheuten maar t is niet zo heel vaak...
    Suc6 jij met je allerlaatste loodjes!!:D

Moet vanmiddag naar de VK en ga dat daar ook eens voorleggen want lopen gaat steeds pijner doen aan mijn bekken zeg maar dus t lijkt echt wel indalen ja...

thnx voor jullie antwoorden!!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik denk ook dat dit het indalen is. Maar zou het zeker wel even in de gaten houden. Mocht je twijfels hebben zou ik zeker de VK even bellen.

Trouwens Noessepoes, ik lees dat je ventje de tenen van jou heeft en het mondje en lippen van je mannetje. Moest hier toch wel erg om lachen. Dit is bij ons namelijk ook zo hihi:p. Hij lijkt sprekend op zijn vader, maar die tenen, my god, die heeft hij echt van mij hihi:p. Afijn, heeft hij toch nog iets van mij geërfd hihi:p.

6. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Hoi hoi Belliebel...

Ja leuk he die tenen waren zo goed te zien op de echo's heb er ook foto's van meegekregen mijn 2 teen is langer als mijn grote teen en dat heeft ukkepuk dus ook hihi:D en voor de rest zagen we op de 3d echo dat zijn koppie precies op die van z'n vader lijkt was echt waanzinnig grappig:D dat je dat al zo goed kon zien zeg:D

Maar ik moet zo naar de VK heb echt heel de ochtend ook giga steken in mijn baarmoederhals zeg maar net of ik daar kei hard getrapt wordt maar dat kan niet want ukkepuk ligt al met z'n koppie naar beneden...
    Maar ga t zeker aankaarten want die krampen zijn soms amper te verdragen weet me dan geen houding te geven...

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Kan heel goed indalen zijn idd. Ik had dat ook maar iets eerder nog. (moet wel zeggen dat ik met 34 weken spontaan bevallen ben dus wel even uitsluiten dat het niks is;)).
    Ik merk nu ook dat als het kindje lager ligt, ik veel meer pijn aan mijn bekken heb en ook meer pijn in m'n onderbuik.

8. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Hoi hoi,

ik ben naar de vk geweest hoor en t is echt indalen ja alleen floept ie wel elke keer omhoog nog hihi:D
    Als de krampen (om de 4 á 5 minuten komen) moet ik bellen of als er vruchtwater komt...
    Maar dat hoeft voorlopig nog niet zo te zijn...
    gelukkig maar ben toch weer gerust gesteld... en dat die pijnen zoveel komen kan zijn dat ik gewoon te veel doe (is idd ook zo hoor maar alles moet toch schoon zijn hihi:D)

Deel Deze Pagina