Bandenpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jeanetvdl, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanetvdl

Jeanetvdl Lid

7 aug 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds een paar dagen een zwaar en drukkend gevoel in mn onderbuik. En bijv bij het opstaan heb ik erge steken in mn onderbuik. Is dit de groei van mn baarmoeder?

2. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Hoever ben je nu?

Het drukkende gevoel komt me niet bekend voor, de steken wel.. Ik ben 15+3 en heb het sinds een paar dagen nu. Eerder wel een keer dezelfde soort steekjes gehad maar dan bleef het bij een keer. Nu sinds vooral 2 dagen denk ik, toch wel periodes met wat meer steken, en een beetje een zeurderig gevoel af en toe. De steekjes zijn aan de zijkanten (zowel links als rechts) en idd vooral bij opstaan, zitten, omdraaien etc...
    Volgens mij is het gewoon bandenpijn..

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik voel me de hele zwangerschap opgeblazen als mn buik weer een groeispurt heeft. Heb dan een paar dagen een opgeblazen gevoel en van die steken bij een onverwachte beweging en als dat weg is en ik mn buik meet is hij weer groter.

4. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Hoever ben je ? Je kan ook je VK vragen ; dat stelt wel gerust. Ik heb ook last van die steekjes mijn VK zegt dat het door snelle groei van baarmoeder komt

5. Jeanetvdl

Jeanetvdl Lid

7 aug 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 14 weken en 3 dagen. Denk dat het de groei van mijn baar moeder is. soms voel ik het en soms is het weg. de steken heb ik vandaag niet gehad

6. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Heb ik ook , zo een band die ik draag met sporten om buik te ondersteunen helpt wel vind ik

7. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Ik draag eigenlijk alleen nog maar positiebroeken met elastieken band eraan haha. Niet omdat m'n buik nou zo enorm is want je ziet nog bijna niks :p maar omdat het zo heerlijk zit :)

8. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik heb het ook, vooral als ik druk ben.
    Een trekkend Stekene gevoel aan de zijkant van waar m'n baarmoeder zit.
    Heel vervelend als ik even ga liggen zakt het af ik denk dat het bandenpijn is..

Deel Deze Pagina