Wie nog meer oktober uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Maybe01, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maybe01

    Maybe01 Actief lid

    30 aug 2010
    408
    0
    0
    Hallo Meiden,
    Wie is er nog meer in oktober uitgerekend? Lijkt me leuk om met elkaar te praten, over de symptonen enzo :D En of alles goed gaat komende periode...
     
  2. suuuus

    suuuus Actief lid

    21 dec 2010
    244
    1
    18
    hoi maybe
    Ik ben ook in oktober uitgerekend en dezelfde dag als jij :) Ik heb eigenlijk nog weinig klachten! vind het vooral heel erg spannend allemaal! Heb jij het al aan iemand verteld? Ik heb wel moeite om mijn mond te houden, ben zo blij dat het bijna uit me barst hihihi
     
  3. Y30

    Y30 Fanatiek lid

    11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hoi Maybe,
    Ik ben ook in oktober uitgerekend de 13e om precies te zijn.
    Ik heb al wel wat klachten, gespannen borsten en kramp/ steken in onderbuik. Schrik daar soms best van (van de krampen), maar lees bij andere topics dat het veel voorkomt.
    Kun jij me misschien vertellen hoe iedereen die leuke banners maakt, als ik het probeer kom ik na een aantal keuzes tot een voorbeeld van hoe de banner er uit komt te zien. Maar ik zie niet hoe je hem dan ook daadwerkelijk aan je berichten kunt koppelen.
    Groetjes Y30
     
  4. Lunacy

    Lunacy Actief lid

    14 dec 2010
    475
    0
    16
    Hey allemaal, gefeliciteerd! Hier zit ook een oktoberkindje in de buik! Waarschijnlijk ben ik uitgerekend rond de 26ste, maar ik heb nog geen termijnecho gehad. De verloskundige denkt dat ik iets verder ben en eigenlijk hoop ik dat ook (i.v.m. onzekere fase).

    Qua symptomen heb ik zo'n beetje alles behalve de misselijkheid. Yay. :D

    Wel draai ik zo'n beetje door van de bandenpijn (links) en het gezeur in m'n baarmoeder dat naar m'n onderrug uitstraalt. Het gaat de hele dag door en vandaag functioneerde ik gewoon minder. Help, ik moet nog zo lang? :p Morgen maar even de verloskundige bellen... Ik heb ook een blaasontsteking trouwens, maar ben al drie dagen aan de amox, dus dat is wel zo'n beetje over. De andere klachten zijn op dit moment zo erg dat ik zelfs een paracetamol heb genomen en ik even niet meer op durf te staan. Gelukkig zorgt vriendlief goed voor me en is hij nu op weg een Happy Meal te halen, hihihiihi. ;)
     
  5. bloemetje1985

    bloemetje1985 Actief lid

    17 apr 2009
    213
    0
    0
    Hier ook uitgerekend in oktober. de 26e.

    Hier ook misselijk, als ik paar uurtjes niet heb gegeten word ik erg duizelig en misselijk en sta ik echt te tollen op mn benen. Heb de eerste dagen heel veel krampen gehad, maar dat is nu gelukkig minder, alleen komt dat misselijke gevoel vaker opzetten.
    Ik moet gelukkig niet spugen, maar bij mij uit het zich in heel vaak boeren en het gevoel hebben dat je maag overvol zit, terwijl dit niet het geval is. Ik evenveel eet en drink als voorheen.

    En koekjes vind ik opeens echt niet lekker meer :) hahahaha.

    Liefs.
     
  6. MvM1984

    MvM1984 Bekend lid

    27 jan 2011
    810
    1
    18
    Hier ook in oktober uitgerekend. Ongeveer rond de 20e... In het begin dat ik het net wist had ik alleen zere borsten en licht krampjes in mijn onderbuik. Nu begint sinds gister de vermoeidheid erger te worden en krijg ik ook last van maagzuur... De krampjes in mijn buik nemen nu iets af, maar mijn borsten blijven nog pijnlijk...

    11 maart heb ik de eerste afspraak bij de VK.
     
  7. Serephina83

    Serephina83 Actief lid

    3 jan 2011
    356
    1
    0
    Dames gefeliciteerd!

    Ik ben ook in okt uitgerekend, de 27e als het goed is. Voel me moe & pijnlijke borsten maar (nog) niet misselijk... Heb sinds gisteren dat ik zoooo duizelig ben. Zelf als ik ga liggen blijft alles draaien pfff zit te twijfelen of ik even langs de HA moet gaan. Wil me niet aanstellen maar is behoorlijk heftig (had het niet bij 1e zwangerschap). Is dit herkenbaar voor jullie?

    Ben ook aan het stoeien met banners! Kun je er 2 tegelijk hebben? Had er van de week 1. Gemaakt voor mijn zwangerschap maar toen ik het wilde kopiëren en plakken stond er dat het een onbekend bestand was....
     
  8. Wherona

    Wherona Fanatiek lid

    11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hier ook in oktober uitgerekend rond de 25ste :D

    ik heb pijnlijke borsten, liezen spelen zo nu en dan op, af en toe een menstruatiegevoel en last van mijn rug. Gelukkig ook (nog) geen last van misselijkheid. En ook ik ben erg onzeker vind het super spannend.

    Ow ja enne

    GEFELICITEERD ALLEMAAL
     
  9. Slimpie

    Slimpie Actief lid

    26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe hier ook uitgerekend op 23 oktober..
    Last van gespannen bortsen en en cht in het begin toen ik het net wist ook last van duizeligheid maar dat is nu weg..
    En heel af en toe kleine krampjes in m'n onderbuik, maar verder nog geen enkele klachten.,... hoop ook dat het zo blijft.. volgende week dinsdag me eerste echt... zo spannend allemaal!!!!

    Ow en dames ook allemaal gefeliciteeeeeeeeeeerd :)
     
  10. Princess01

    Princess01 Niet meer actief

    Hallo,

    Kom me ook even hier melden. Ben rond 14 oktober uitgerekend. Had tot gister geenklachten behalve moe zijn. Nu vandaag toch misselijk opgestaan. Als ik maar de hele tijd kleine dingen blijf eten dan gaat het wel. Dit is de derde forum over oktober mama's. Maar vind het gezellig om lekker mee te kletsen als ik er tijd voor heb.

    Gefeliciteerd aan alle zwangeren...
     
  11. Wherona

    Wherona Fanatiek lid

    11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

    wat mag jij snel komen voor een echo wat super zeg!
    Ik moet tot 22 maart nog geduld hebben :(
     
  12. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
  13. Serephina83

    Serephina83 Actief lid

    3 jan 2011
    356
    1
    0
    Duizeligheid blijkt door virus op mijn evenwichtsorgaan te komen, moet binnen een week weg gaan. Wel vervelend maar gelukkig onschuldig!
     
  14. Y30

    Y30 Fanatiek lid

    11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hoi Serephina,

    Bedankt voor je opmerking over het kopiëren en plakken van de banner, waarom dat nou niet bij me opgekomen was... ;)

    Verder nog even een vraagje voor alle oktober dames, hebben jullie ook dat je borsten zomaar geen zeer meer doen. Sinds ik last heb van bruine vloeiing en ongesteldheid achtige krampen, let ik overal op (wil zo graag dat het goed gaat !!). Verdwijnende zwangerschapsklachten zijn dan plots allarmerend i.p.v. prettig. Wie herkent dit?

    Groetjes Y30
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. Y30

    Y30 Fanatiek lid

    11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Nou, ik zie dat de banner nu een link is geworden, GRRR!
    Wie helpt deze digibeet?
    Groetjes Y30[​IMG]
     
  16. 3ssen

    3ssen Lid

    16 okt 2010
    8
    0
    0
    Hier nog eentje... Al vind ik het nog erg spannend en durf ik er eigenlijk nog niet helemaal aan toe te geven...
    Verloskundige moet ik nog kiezen, moeilijk want in 1 praktijk werkt een meisje dat bij me in de klas zat en dat vind ik een beetje gekkig, de ander hier in de buurt staat me niet zo aan als ik op de website kijk... Nog even nadenken dus!
    Wel een afspraak gemaakt met moeders voor moeders, gaan jullie dat ook doen?
    Verschijnselen waren vlak na NOD duidelijk, nu lijkt dat iets minder te zijn. Nog niet misselijk en af en toe krampen... Best beetje eng! :p
    Gefeliciteerd allemaal!!!
     
  17. bloemetje1985

    bloemetje1985 Actief lid

    17 apr 2009
    213
    0
    0
    Ik ga ook mee doen met moeders voor moeders deze keer.
    Ze komen woensdag voor een gesprek.
    Met mn dochter heb ik toen niet mee gedaan.

    Bij mij lijken klachtjes ook iets minder te worden, maar komt vast wel weer terug, lees wel op meerdere plaatsen dat het rond zes weken wat erger word. Dus we wachten maar rustig af?
     
  18. suuuus

    suuuus Actief lid

    21 dec 2010
    244
    1
    18
    er zijn veel meiden bijgekomen, gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! :)
    Zo te lezen zijn we allemaal in de tweede helft van oktober uitgeteld.

    @ serephina: beterschap met je duizeligheid, erg vervelend, hebben ze ook je bloeddruk op gemeten? mss is die te laag?

    @ y30: schrikken dat je bruinverlies hebt....ik heb er zelf geen ervaring mee dus kan je helaas ook niet echt gerust stellen, ik hoop dat het allemaal goed komt, ik denk zolang je geen bloed ziet dat je je dan nog niet heel veel zorgen hoeft te maken.

    @ skatje: ik zag ook dat er nog een forum was ja, persoonlijk vind ik het best lastig om daar bij aan te sluiten omdat er al zo ontzettend veel meiden meeschrijven, ik heb het gevoeldat ik het dan ooit allemaal bij kan houden/lezen

    Hier heb ik eigenlijk nog niet zoveel klachten, heb alleen wel zo een raar buikgevoel wat komt en gaat, lijkt een beetje misselijk maar ook weer niet helemaal...
    Ook ik zal eens op de site van MvM kijken of dat ik mee kan gaan doen
    Hebben jullie het al aan iemand verteld? ik nog niet, wel lastig hoor om mijn mond te houden :)

    Liefs Suuuus
     
  19. sassefras26

    sassefras26 Actief lid

    12 nov 2010
    150
    1
    0
    Ik wil me ook graag aansluiten, ben uitgerekend begin oktober.
    Ben erg moe, erg last van mijn tepels, borsten zijn 1 cup gegroeit, en krijg me broeken bijna niet dicht, me buik is erg opgezet.
    Morgen heb ik eerste afspraak bij verloskundige, een intake gesprek. Morgen krijg ik ook te horen wanneer ik mijn eerst echo heb. spannend.... kan niet wachten op de eerste echo. hoop zo dat het allemaal goed is!
     
  20. Slimpie

    Slimpie Actief lid

    26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames!
    Wat gek ik heb dus eerst mijn echo en dan een week later de intake... wie heeft dat nog meer zo?
     

Deel Deze Pagina