Wie weet waar je adapters kunt kopen voor de beebies first wagen en of dat wel kan. Sommige zeg van wel en sommige niet dus wordt niet echt zeker. alvast bedankt
Het kan zeker want ik heb ze. Het zijn de ronde adaptors van de x-adventure. Die zijn iets te groot, maar dat is geen probleem. Ik heb ze via internet bij een babyzaak Schaatsenberg in Utrecht besteld. Moet je anders ff googlen.
Volgens mij zijn het standaard adaptors waar alle maxi-cosi's van het merk maxi-cosi oppassen... maar ik zou het voor de zekerheid ff navragen.
Ik heb er nog liggen. Maar daar moet wel een stukje stof tussen om ze vast te krijgen, want ze zijn iets te wijd. Je mag ze wel hebben tegen de verzendkosten.
Jawel het zit stevig vast. Doordat de adaptors voor de x-adventure zijn en hun stangen net 0,3 millimeter dikker zit er een beetje speling tussen. Je kan dat oplossen door er schuim of vilt of id. tussen te doen. Of het gewoon zo te laten en bij het plaatsen van de maxi-cosi ze recht te houden. Dat kan ook goed.
Nog wel even een opmerking: de adapters zijn volgens mij alleen passend voor de citi en niet voor de cabrio. maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Op de grijze stangen aan de zijkant. Er is eigenlijk maar 1 plek waar ze passen. Kan niet missen zou ik denken. Verder moet je goed kijken dat je ze goed om zet, anders past de maxi-cosi niet.
de beugel waar je normaal de reiswieg aan "haakt" moet je wel omlaag duwen. anders past het niet! je klemt ze gewoon aan het frame vast, ter hoogte waar eerst de beugel zat!