Normaal ben ik niet zo van de bedel, maar zijn er mama's die zo'n groene plastic Nutricia-lepel (gekregen in 1 van de vele baby-dozen) in de la heeft liggen en hem niet gebruikt? Ik zou er zoooooo blij mee zijn!!! Natuurlijk vergoed ik de gemaakte verzendkosten!!!
Hij is fijn hé! Je hebt zoiets ook van olvarit, kan je via internet bestellen en zijn niet duur volgens mij.
Die van olvarit moet je sparen via een spaarprogramma. Je kunt ze niet kopen. 'Helaas' maak ik mijn prakkies zelf, dus valt er weinig te sparen...
Hoi, Ik heb twee van die lepeltjes. Als je me een persoonlijk berichtje stuurt met je gegevens, zorg ik dat ze jouw kant op komen. Groetjes Mariska
Ze zijn fijn hè We waren dit weekend in belgië en daar krijg je bij de olvarit potjes die lepeltjes van olvarit ook al zo fijn
Anne-Lynn heeft vanwege haar beademing op de IC en natuurlijk de operaties ed. een behoorlijk gevoelig mondje overgehouden. Ze wil daar gewoon niet 'zomaar' van alles inhebben. Vraag me niet waarom, maar we waren bij een vriendin en ze werkte binnen 10 minuten haar fruithap weg! Ik was helemaal perplex! 's Avonds met de groenteprak nog eens geprobeerd. En wederom een succes (iets minder, maar dat lag denk ik meer aan de groente ) Helaas wilde vriendin-lief er geen afstand van doen, haha. snap ik wel hoor!!! Vandaar dat ik toch hier even aan de bedel ben geslagen...
Joh, ik zou in jou situatie een mail sturen aan nutricia. Ze zullen toch vast wel zo vriendelijk zijn jou dan een stel van die lepels op te sturen? Zou het echt proberen!
Heb je een foto van het lepeltje? Bij mijn schoonmoeder ligt namelijk ook een groene lepel maar weet niet of die van olvarit is. Hij is van Samiya's neefje maar aangezien het bij oma ligt word het vast niet veel gebruikt! Als het de lepel van olvarit is, stuur ik hem graag naar je op!
Als je Nutricia mailt, sturen ze je sowieso twee lepeltjes op. En misschien als je je situatie uitlegt nog wel een paar extra?
Helaas... Ik heb nutricia gisteren al gemaild. Ik ben niet zo iemand die 'de situatie' wil gebruiken om iets voor elkaar te krijgen. Maar Babyhope kent het verhaal, vandaar. Maar goed, het verhaal dus niet verteld. De reactie van Nutricia was dat ik maar goed veel Olvarit-potjes moest kopen, zodat ik lepeltjes (zijn wel weer net andere) kon sparen via hun spaarprogramma... Daar heb je 20 streepjescodes voor nodig. Met mijn 'bambix'-gebruik denk ik dat ik dan over 3 jaar wel zo'n setje kan bestellen, ahaha. Ik zal even een fotootje knutselen...
Dit is hem (gevonden via Google). Bovenaan op het handvat staat 'Nutricia'. Maar eh... ik wil nu niet te hebberig gaan doen (al is 1 extra best handig, gezien de vaatwasser niet elke dag draait), want ik ben al heeeeeeel erg blij dat Mariska me wil helpen!!!
Maar die lepeltjes die je kunt sparen zijn toch heel andere lepeltjes? Of zie ik iets niet goed op de site?
De groene lepeltjes wil ik zelf niet kwijt, vind ze zelf veel te fijn...maar mocht je die andere lepeltjes willen bestellen, dan wil ik je wel een volle spaarkaart toesturen? (Of de lepeltjes zelf bestellen en naar jou toe laten zenden als dat kan?) Vraag me alleen af of die inderdaad net zo fijn zijn als de groene...heb zelf ook wel eens lepeltjes gekocht die er op leken, maar die waren toch heel anders...
Volgens mij is het inderdaad het lepeltje wat bij schoonmoeder in de la ligt.. Ik kom er denk ik morgen en dan zal ik meteen even kijken! Ik laat het je weten
Ow stuurde Nutricia ze niet op? Ik heb namelijk toen voor Tycho ook dat lepeltje gebruikt en hij wilde alleen dat lepeltje maar. Had hem uit een babydoos en heb toen indd Nutricia gebeld met het verhaal dat hij niet anders wilde en ik kreeg er 2 toegestuurd, helemaal gratis ik had nog aangeboden er gewoon voor te willen betalen... maar sorry ik wil ze graag bewaren voor evt gebruik van nummer 2 die onderweg is dus ik kan je niet helpen xx
ik heb ook een mail gestuurd en ik krijg er nu eentje toegestuurd... De groene lepeltjes zijn niet in de winkel te koop, ik zal je hier één van opsturen.