Gezocht

Discussion in 'De lounge' started by -, Oct 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hai allemaal,

Ik vroeg me even iets af, bestaat er zo iets als een register van inwoners van een plaats?Dus dat je die in kan kijken op internet ofzo?
    Dit vraag ik omdat ik al een tijdje opzoek ben naar een oude vriendin van mij.
    Ik weet wel waar ze woont ...tenminste als ze daar nog woont...maar ik heb geen adres gegevens meer.

En ik dacht als ik nou eens in een register kan kijken ofzo dan kan ik haar misschien opsporen!

Liefs Nies

2. Linda76

Linda76 Actief lid

Jun 4, 2006
    377
    0
    0
    Nope, naar mijn weten is dat er niet. Niet inzichtelijk tenminste ;) Is namelijk in strijd met de privacywet. Je zou natuurlijk wel even flink kunnen googlen, zoeken op MSN of ICQ... Bijna alles en iedereen is vindbaar tegenwoordig! Succes ermee.

3. Niet meer actief

Hoi Linda,

Ja msn en icq word moeilijk denk ik, ik heb het al eens geprobeerd.
    Niet iedereen zet z'n eigen naam erin en zij hebben nogal een veel voorkomende achternaam.Dus waarschijnlijk krijg ik er tig onder die naam.En googlen leverd niks op.

Maar lief dat je mee denkt, dus als er nog iets in je opkomt...

Liefs Nies

4. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    ik doe vaak mensen zoeken via voelspriet, dan links in het menu op personenzoeker klikken en dan op ik weet het telefoonnummer en dan laat mij zoeken op telefoonnummer. Dan krijg je een nieuw venster, hier kun je gewoon enkele dingen die je wel weet intypen en dan krijg je alle bekende resultaten. (woonplaats en straat ofzo).

succes met je zoektocht

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,800
    113
    Misschien is ze lid van schoolbank.nl?

Zo heb ik ook een aantal mensen weer gevonden.

succes met zoeken, :p

6. ElleE

ElleE Actief lid

Jun 4, 2006
    223
    0
    0
    Staat ze niet gewoon in www.telefoongids.nl? Als je weet hoe ze heet en waar ze woont kun je haar daar ook vinden, tenzij ze een geheim telefoonnummer heeft natuurlijk, of geen vaste aansluiting...

7. Niet meer actief

Hoi meiden,

Dank voor het meedenken!
    Telefoongids.nl heb ik uiteraard al geprobeerd maar daar krijg ik niks op.

En schoolbank.nl zou kunnen alleen ze heeft niet bij mij op school gezeten.
    En ik weet niet precies hoe haar oude school heet.

Voelspriet ga ik nog ff proberen!
    Ik weet ook niet of ze inmiddels getrouwd is en haar man's achternaam heeft.
    Ik heb ergens een klein boekje liggen met haar telefoonnummer erin maar ik kan het verrekte ding niet vinden, heb de hele boel al overhoop gehad.

Ik ga nog ff verder spitten en als ik haar gevonden heb dan laat ik het ff weten!

Liefs Nies

8. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

Sep 19, 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Bij hyves zou je ook kunnen kijken, zo heb ik ook veel oude klasgenoten gevonden.

9. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
  10. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Via schoolbank.nl heb ik ook een oude vriend (klasgenoot) gevonden. Alleen als je een gratis account aanmaakt, krijg je het profiel niet helemaal te zien. Om het gehele profiel te zien moet je 1 euro per maand gaan betalen.
    Ik ben daarna op hyves gaan zoeken en daar kwam ik hem ook tegen bij mijn lagere school en daar kun je dus wel in contact komen met elkaar.

Ook een oude vriendin heb ik via schoolbank.nl gevonden, maar aan haar naam te zien is zij getrouwd en kon ik dus niet in het telefoonboek gaan zoeken. Toen heb ik naar het telefoonnummer van haar ouders gezocht (gelukkig wonen die nog op het 'oude' adres) en zo ben ik ook weer met haar in contact gekomen.

11. spooky

spooky Bekend lid

Mar 15, 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik ben ook opzoek naar iemand en ik had via het telefoonboek zijn broer gevonden en die had geen contact meer met hem maar hij had wel een telefoonnummer van een bekende van hem. ik gebeld en nu heeft ook geen contact meer met hem :( :confused:
    ik weet nu alleen de plaats waar hij woont. weet nu niet meer waar ikmoet zoeken :cry:

12. Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb haar gevonden!....Nog geen contact maar ik heb haar adres gegevens weer!

Nogmaals dank voor het meedenken allemaal en een speciale dank aan diegene die me aan haar adres heeft geholpen!...Nogmaals dank meis!

Liefs Nies

Share This Page