gezocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door tanja8, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Hoi Dames!:)

Ik weet niet of je zo iets mag plaatsen hier maar dan hoor ik het vanzelf wel!

Ik ben woonbegeleider in een psychiatrische woonvoorziening. Samen met een collega organiseer ik al jaren vakanties voor en met deze mensen.
    Nu gaan we in juni naar zandvoort voor een weekend. (11t/m14 juni)En we gaan ons vooral richten op verwenzorg. Dat houdt in dat we vooral kijken bij de bewoners wat zij het liefst zouden willen en proberen wij dit te organiseren. Dit omdat deze mensen vaak een heftig leven achter de rug hebben en nu ook nog regelmatig met de nodige psychische problemen te maken hebben.
    Ook gaan we ons richten op de familie van deze mensen, vaak merken we dat het contact met familie niet geweldig is, dit omdat zij vaak al veel hebben mee gemaakt toen het psychisch ziektenbeeld om de hoek kwam kijken. En alle zorgen die daar mee gepaard gaan.
    Toch merken we familie voor bewoners heel belangrijk is.

Nu zijn er 2 gezellige dames van ongeveer 60 jaar die heel graag een schoonheidsbehandeling en/of een massage zouden willen tijdens deze vakantie. Er is haast geen geld voor om dit te bekostigen omdat deze mensen vaak een minimum inkomen hebben en gezien de awbz is er haast geen geld over voor extra luxe dingen.

En nu mijn vraag:D:D:D
    Zijn er meiden die misschien deze 2 dames tijdens dit weekend een schoonheidsbehandeling en/of massage willen geven? kosteloos of tegen een kleine vergoeding? ;)

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het wel:)

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    waarom benader je geen ROC? Ik werk voor een ROC, totaal niet in de buurt van Zandvoort, maar ik denk dat die best mee willen werken hoor...

3. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ik kan je helaas niet helpen, maar wil wel even zeggen dat ik het een geweldig initiatief vind!! Mijn mama is bijna twintig jaar in Noordwijkerhout opgenomen geweest en is daar ook overleden. In die twintig jaar zijn dit soort activiteiten maar zelden gepland geweest, maar ze genoot er wel altijd met volle teugen van. Jammer dat de familie er nooit bij betrokken werd, hoewel ik me afvraag of ik meegegaan had... Het blijft toch een wereldje waar je niet al te veel bij betrokken wilt zijn, je wordt er zeg maar niet bepaald vrolijk van... Maar dat is ook een stukje ingeprente schaamte en voor familie die hier geen last van heeft en er wat meer open in staat, is het vast en zeker heel gaaf!! Heel veel succes!!

4. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    ik kan je ook niet helpen maar hebben jullie 'geen vrienden van' stichting? Die zou je ook kunnen benaderen voor een bijdrage.

Succes!

5. tanja8

tanja8 Niet meer actief

We hebben al erschillende stichtingen geprobeerd maar veel willen geen bijdrage geven omdat het een vakantie is en geen noodzaak zoals een aanschaf van een stofzuiger oid.

Een ROC is idd ook wel een leuk idee!

Deel Deze Pagina