Wie heeft geen cent te makken en verwacht een baby?

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by natjes, Sep 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

Zoals de titel al zegt...wie zit erg krap en verwacht een baby?

Ik vraag dat omdat ik hier een verhuisdoos vol heb met witte rompers lange mouwen en zonder mouwen maat 50/56. Witte broekjes maat 50/56 en nog een paar shirtjes, pyama en sokken. (alles dus voor pasgeborenen).
    In de doos heb ik ook een groot deel van kraampakket liggen (onderleggers en navelklemmen etc)

En er zit ook nog een baby-herinneringen-boek voor het eerste jaar in. (ongebruikt uiteraard)

Vorige keer heb ik dozen vol naar het asielzoekerscentrum gebracht hier in de buurt. Dit keer wil ik graag iemand anders er blij mee maken.

Weet je iemand of kan je het zelf erg goed gebruiken omdat je errug krap zit? Laat het me dan even weten. Ik hoef er alleen maar de verzendkosten voor!

2. Locusta

Locusta Niet meer actief

Goh, wat lief van je zeg! :) Hopelijk komt de doos goed terecht.

3. natjes

natjes Niet meer actief

Vergeten te zeggen dat alles nog echt wit is en er netjes uitziet. Geen gaten of wat dan ook!

4. Daro

Daro Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    2,548
    0
    0
    West-Brabant
    Super lief van je!
    Je maakt er vast iemand heel blij mee!

5. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    fijn dat er zulke mensen zijn, komt vast heel goed terecht,

ik heb in het begin ook veel gekregen (gelukkig) vrijdag heb ik hier de kleren naar de voedselbank gebracht, die maken er weer andere mensen blij mee die het nodig hebben. fijn als je andere mensen blij kunt maken op zulke manieren.

6. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    wat lief van je!!!
    wij hebben het nu ook niet ruim, maar dat veranderd binnenkort weer want dan mag mijn vriend eindelijk weer werken
    dus tegen de tijd dat onze baby komt hebben we het allemaal wel rond :D

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Wat lief van je!

Wij hebben het niet ruim..nieuwe baan, waar ik veel minder uren word ingepland dan afgesproken, waardoor we nu met dik 700 euro per maand minder moeten doen.. :( Maar ik denk dat er nog wel andere vrouwen zijn die het met nog minder moeten doen.. dus die gun ik het dan eerder :)

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    misschien een opvanghuis voor tienermoeders een idee als je niemand kan vinden. heb daar dingen heen gebracht zoals wippertjes en autostoeltje maar ook dingen als kleding etc kunnen ze daar erg goed gebruiken. of misschien de noodopvang voor gevluchte moeders met hun kinderen (blijf van me lijf huis) maar die adressen zijn onbekend en vaak moet je dan via via de spullen afgeven.
    veel moeders komen daar zonder spullen aan en moeten het doen met wat ze daar krijgen
    er is vast iemand heel blij met je aanbieding en vidn het super aardig dat je dit doet

9. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Wat een lief idee van je! Het komt vast goed terecht!

10. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Lief van je! :) Er zijn hier ongetwijfeld aanstaande mama's die jouw spulletjes goed kunnen gebruiken. Lees regelmatig posts van leden die zich zorgen maken over alle kosten die komen bij het krijgen van een kindje, omdat ze in de bijstand zitten of e.d. Hopelijk komt het goed terecht!

11. Ludora

Ludora Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Wat lief van je!!

Momenteel ook niet heel erg ruim hier, ook nieuwe baan, maar ook dat is dit jaar nog helemaal geregeld...

Ik hoop dat je er iemand mee kunt helpen!!

12. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    1,795
    0
    0
    Wat lief van je!!!

13. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    wij hebben het zelf krap maar nu (nog) geen baby op komst en hopelijk in de toekomst weer wat ruimer, man is druk op zoek naar een baan.
    Ik heb toen onze zoon onderweg was, ook hier en daar wat gekregen en was er altijd ontzettend blij mee.
    Ik moest ook denken aan een huis voor tienermoeders/voedelsbank of anders op marktplaats zetten.

14. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb een paar maanden geleden een pakket kleding afgegeven bij de voedselbank, kreeg ik drie weken daarna een foto met een briefje bedankt voor de kleding. Das dan wel heel leuk, doet een mens goed ;)

15. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Wij hebben het op het moment heel krap maar hebben alles in huis.
    Het komt vast goed terecht.

16. tulip

tulip Niet meer actief

lief van je!!

Misschien kunnen leden van zp die iemand weten je wel een pb sturen met de naam erin. Mijn ervaring is vaak dat mensen die het echt nodig hebben, zichzelf niet zo snel naar voren schuiven. Er zijn hier zoveel topics en clubs waar mensen zulke dingen bespreken dat je dat wel weet van elkaar.

17. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,984
    113
    Verplaatst naar 'gratis en aanbiedingen'.

18. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    je hebt pb

19. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    ik heb hier ook nog wel een stuk of 20 hydrofieldoeken liggen die weg mogen en 6 hydrofiele washandjes
    Zijn allemaal in uitstekende staat en zien er nog goed uit. werden zelfs gestreken als ze droog waren:)

verzendkosten is de enige vergoeding die ik ervoor terug wil;)

pb me maar als je dit kan gebruiken en uiteraard voor de meiden die krap zitten ;)

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat fijn en lief dat jullie dit doen!

Share This Page