Gister avond kreeg ik ''bandenpijn'' aan de linker, rechter en onderkant. Echt menstruatiepijn, en een harde buik niet mooi meer. Ben om half tien gaan slapen, met een kussen onder mijn benen en een kussen onder m'n buik. Op mijn rug ging totaal niet . Toen werd om 1uur mn dochter wakker (gedroomd) hup getroost en weer naar bed, maar kan dan echt weer moeilijk in slaap komen. Nog steeds erg gevoelig aan de onderkant (en zijkanten). En vandaag nog eenigzins last van een harde buik Bij mijn dochter had ik er ook wel eens last van (30 weken) maar nooit zo lang) Wie heeft dit ook eens gehad? jessica
Hoi Jessica, wij zijn ongeveer even ver en ik begin nu ook steeds meer te voelen.. tot nu toe mocht ik niet klagen, maar de vermoeidheid en de buikpijn nemen toe. 's nachts slaap ik met zo'n groot voedingskussen en als ik gewoon op mijn rug lig krijg ik pijn in mijn onderrug. Daarom leg ik mijn onderbenen altijd wat hoger, dat verlicht de boel. Als ik op mijn zij lig, ligt het bovenste been op het voedingskussen. Voor een warme kruik heb ik het nu te warm.. Pantybroekje gebruik ik niet. (om je buik te ondersteunen?) Ohja, heb jij ook dat je niet meer zomaar op kunt staan? Ik moet eerst op mijn zij voordat ik op kan staan... Jeetje, en we moeten nog zo'n week of 15... sterkte Amber
Nou indd kan niet meer gewoon opstaan . Heb ook een kussen onder m'n benen, voeten heb nog geen voedingskussen, wil er wel een, want nu heb ik een kussentje onder m'n buik maar ligt niet helemaal lekker. Ja heb gelezen over een pantybroekje (50 euro?) voor je buik en benen. Maar denk dat een buikband ook wel helpt. Nog 15 weken, had vanochtend een schoonmaakbui vanmiddag maar wat rustiger aandoen jessica
Als je een voedingskussen koopt, raad ik je zo'n grote aan! (ik kocht de grootste bij prenatal). Is wel prijzig, maar ben er 's nachts erg blij mee. Met een beetje passen en meten ondersteunt een deel mijn been, een ander deel mijn buik en ik kan er dan ook nog met mijn hoofd tegenaan liggen. Ik kan bijna niet meer zonder! groetjes Amber