Hadassah Salomé Zionne Romijn Elise Damaris Josephine Jemaimah Thijmen Nathan Elias Ruben Tobin Jojakim Jacob Jesse Thomas Nathaniël
Misschien nog idee om jongen te vernoemen naar beide oudste broers van jullie? Dat is volgens mij traditioneel de 5e stap En bij een meisje dan naar tantes. Maar naar oma is ook mooi!
Maartje, Mara, Mare, Marente, Marijn, Marinte, Marthe, Mirthe, Thera Alexander, Andreas, Benjamin, Boudewijn,, Fabian, Gabriël, Gideon, Laurens, Lennart, Leonard, Marijn, Martijn, Mathias, Maurits, Olivier, Quinten, Raphael, Tobias, Tristan, Valentijn, Vincent, William
Bedankt allemaal. Voor een meisje heb ik nu als favoriet: Thamar, Martha, Talitha of toch Maria. Er is al een Maria, maar misschien overleg ik met mijn schoonzus wat ze er van vindt als we ons kind ook zo noemen. Voor een jongetje blijf ik het lastig vinden. Er zijn wel leuke namen genoemd hier. Beide oudste broers is wel een leuk idee op zich. Maar mijn oudste broer heet deels hetzelfde als mijn vader. En die is al vernoemd. Mijn man heeft 1 broer die hij het liefst vernoemd. Dus ik denk dat we maar eens naar zijn namen gaan kijken en daar iets van fröbelen.