Weet een van jullie wanneer precies de mama mazzeldagen van Prenatal zijn in september. Ik ben van het weekend uitgerekend, maar ik zou het leuk vinden om met korting toch nog een weekendbedje en wippertje te regelen (stuur manlief wel)? B.v.d.
25, 26, 27, 28 las ik bij een ander topic over voedingskussens. Dus dat wordt idd misschien maar manlief sturen
manuela, dat is niet wat zij bedoelt... Op de tweede maandag van de mnd krijg je 10%korting in de vorm van bonnen. Nu krijg je 20%kassa korting (2x per jaar)
Als je mama mazzel dagen intypt op de prenatal site bij de zoekfunctie, krijg je idd 25,26,27 en 28 sept. Ga ook zeker even langs!
Vond ik ook, deze week uitzoeken (desnoods online kijken) en volgende week kopen, dat scheelt weer . Maar manlief loopt zo te stressen (wat ik niet van hem ken) dat hij ineens alles "samen" wil doen. MMM, moet ik dan ook maar vragen of hij ook "samen" wil bevallen.
Ah kijk, weer wat geleerd... ik wist niet dat er verschil in was Dan ga ik dan ook maar eens kijken voor wat nieuwe kleertjes voor Louise want 20% korting is altijd mooi meegenomen!
Wel erg jammer dat die korting niet geldt op het merk Stokke.... We wilden graag zo'n tripp trap stoel... (Niet dat ze er nu in kan zitten, maar met korting is het natuurlijk handig om vast te kopen... )