Ik heb de jas als je die bedoeld en vind hem heel groot en heel wijd vallen. Mijn zoon draagt 104/110 van gewone kleding en van deze jas een 104 gekozen en hij is veel en veel te groot. Ik ga hem nu gebruiken voor buitenspeeljas en straks voor naar school als hij hopelijk nog iets gegroeid is .
ja de jas bedoel ik , ok mooi dat ie wat groter uitvalt want ik heb maat 92 besteld. Dan past het sowieso wel want h&m maat draagt hij normaal ook 92 /98 bovenkleding
Hier is toch al een topic voor? http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/409705-kinderkleertjes.html
Ik heb die jas! Hij valt groot, mijn zoontje heeft maat 98 maar van deze jas maat 92. Hij staat echt superstoer en krijg er echt veel complimentjes over
Dochter dit jurkje Tumble 'n Dry baby jurkje? Bestel nu bij wehkamp.nl En dit jurkje Name It Mini Girls jurk | kleertjes.com Zoon deze trui Noppies - Trui - N2-35515 Ysatis Kinderkleding Deze jas Noppies Baby jas | kleertjes.com En dit shirt Petrol Boys shirt met lange mouw | kleertjes.com