Dames.. even een klaagverhaal hoor.. Half dec is zoontje van nu bijna 8 maand ziek geworden: oren en ogen ontstoken, koorts, hoesten tot kotsen. Twee keer antibiotica gehad in 3 weken tijd en een puffertje. Nu leek het weer beter gaan tot afgelopen week. Ineens klonk hij weer benauwder, dus zijn we de puffer weer gaan gebruiken. Gisteravond werd hij om 22:00 ineens wakker en vanaf die tijd elk halfuur huilen tot 8 uur. Heel de dag niet willen slapen en als het lukt, niet langer dan een half uur, lijkt last van krampjes te hebben. Vanmiddag ingestort.. van 1430 tot 1730 geslapen en was weer vrolijk. Net 2 uur geleden wordt hij wakker.. brullen joh. T kind belachelijk warm, weer aan oortjes trekken.. weer koorts: 39,6. Meteen paracetamol gegeven, nat koel washandje op zn hoofd, maar niet te troosten! Uiteindelijk flesje gemaakt (dit kalmeert altijd ), bed staat nu aan 1 kant 25 cm omhoog. Hij staat nog net niet in zn bed haha, maar dat helpt wel. Nu weer rust in de tent en moeders ligt klaarwakker nog steeds bezorgd op de bank.. Gisteren natuurlijk ook geen oog dicht gedaan.. Straks eerst maar weer de huisarts bellen. . Een vervanger want eigen huisarts is vrij. Heb de neiging om te vragen of hij niet verder onderzocht kan worden, maar aan de andere kant hoor je vaak dat kinderen regelmatig ziek zijn.. Weet t niet meer hoor.. man zit niet goed in zijn vel, ik niet.. slaapgebrek erbij en een ziek kind.. Word er niet gelukkig van. Iemand tips vwb huiartsbezoek? Bedankt voor het lezen en evt tips.
Ach wat ellendig voor jullie! Je kunt vragen of het een meerwaarde heeft dat de kno arts ook mee kijkt? Misschien willen ze je wel doorsturen.
Zulke kleintjes horen toch niet zo vaak ziek te zijn. Probeer inderdaad verder te vragen bij de huisarts. Sterkte en beterschap voor je zoontje.
Ik herken het heel goed. Hier was een homeopaat de uitkomst, maar dat moet bij jullie passen... Sterkte in ieder geval en Beterschap
Waarschijnlijk heb je inmiddels al gebeld, maar ik zou zeker vragen om verder onderzoek. Je voelt zelf het beste aan of er meer aan de hand is dan gewoon een verkoudheid of oorontsteking. En blijkt er achteraf toch niet meer te zijn, dan kan je in elk geval gerust zijn dat je er toch goed naar hebt laten kijken.
Ahhh verdamme meid het zit jullie ook niet mee he! Bah hopelijk kan de HA wat doen. Hier mag ik zo ook met dochter. Vrijdag hele dag liggen spugen, zaterdag weer over en vanaf zondag diarree en al een week niet meer willen eten en alleen maar haar melk willen. Niets aan als die kleintjes zich beroerd voelen!!!
Thanks ladies, idd ontstoken oortje en hoge koorts... maar geen antibiotica meer ivm evt resistentie. Ze verwacht dat het morgen al minder is.. hij slaapt nu iig wel al beter.
Gelukkig! Wel balen dat resistent worden. Hier word daar oom gelukkig goed op gelet! Het is even nu doorploeteren meis en dan hopelijk snel weer opgeknapt! Ga nu zelf ook even liggen heb je weer een paar uur meegepakt!