Gezond drankje

Discussie in 'De lounge' gestart door Sun01, 9 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Qua staafmixer ligt het er wel aan hoe krachtig je ding is. Spinazie lukt nog wel misschien, eerst de spinazie en vocht flink pureren en dan de banaan en rest door. Maar met klontjes is het echt gruwel ja

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Als je het een keer wilt proberen kan je kiezen voor veldsla. Heeft een zachte smaak.
    een halve banaan en een appel met 50 gr sla en water mixen.

Boerenkool en spinazie vind ik erg lekker.

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Brrr ik had vanmorgen niet lang genoeg geblenderd en toen had ik klontjes. Maar snel naar binnengeklokt want de blender stond alweer in de vaatwasser en geen zin om hem er weer bij te pakken. De smaak was wel goed, water, spinazie, peer en banaan. En dit is dan voor zowel mij als mijn man dus idd een halve peer en halve banaan lijkt me nog niet teveel fruit. Vanmiddag gewoon weer een appel oid en dan is er niks aan de hand lijkt me zo.

4. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Heerlijk, een groene smoothie. Het is maar net wat je er in doet of het lekker is of niet. En wat betreft de suikers, ja die zitten er natuurlijk wel veel in, maar het zijn wel natuurlijke suikers hè. Ik merk dat ik echt lang een vol gevoel hou na een glas smoothie, dus is het een prima alternatief voor een (ongezond) tussendoortje. En bij mij heeft het ook wel degelijk geholpen met afvallen.

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Je kan er ook eiwitpoeder doorheen doen.

6. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Dit heb ik ook een tijdje gedronken. Maar mijn tandarts zei me dat die citroen elke dag erg slecht is voor je gebit... Dat is dan weer jammer

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik drink het met een rietje, zodat het minder langs m'n tanden gaat.

Deel Deze Pagina