Maakt het veel verschil bij jullie met of zonder make up? Ik zie wel eens foto's van sterren zonder make up en dan denk ik wooooo met zien ze er echt zo anders uit. Hebben jullie dat bij jezelf ook? Ik draag zelf eigenlijk altijd alleen mascara en soms eyeliner, en bij speciale gelegenheden wil ik wel eens foundation gebruiken, maar dan moet het niet zo'n warm weer zijn. Ik ben benieuwd naar foto's van jullie before and after make up.
ik vind mezelf een blote konten gezicht hebben. ga ook nooit zonder make up de deur uit. nu werk ik ook in een beautysalon en ben ik laatste tijd erg veel met uiterlijk bezig
Hier ook een blote billen gezicht zonder make-up,erg lichte huid wenkbrauwen en wimpers. Gebruik foundation (BB Cream),verf wenkbrauwen,oogpotlood,mascara,oogschaduw en als ik uit ga ofzo ook rouge en lipstick. Kan mezelf gelukkig mooi opmaken,krijg er ook vaak complimenten over,maak me op maar loop er niet bij als een opmaakpop!
Nou vooruit dan....de enige keer met.... en een maand erna....houdt er rekening mee ik was 14 weken zwanger en zoooo ziek hahaha. Op mijn bruiloft ook, vandaar de vele rouge...was net een lopend lijk anders Witter dan mijn jurk...........
met make up spreken mn ogen net wat meer, ( alleen mascara) maar het is niet zo dat ik zonder niet om aan te zien ben ofzo hoor hahaha
Maar sowieso leiden roze sokken in gele teenslippers de aandacht behoorlijk af van je gezicht neem ik aan. Make up of niet. Slimme tactiek!
En on topic! ik draag eigenlijk praktisch nooit make-up. Ik ben er veel te lui voor. Heb wel mazzel dat ik donker haar/wenkbrauwen/wimpers heb, en een vriend die me serieus liever zónder make-up ziet...
Ik gebruik alleen oogschaduw,mascara, en oogpotlood. En ligloss. En gebruik alleen een camouflage stift als ik echt zo'n dikke pukkel heb die zichzelf al bijna voorsteld aan iemand anders brrrr. Maak straks wel een foto met make up en en een zonder
Hier gebruik ik zeer weinig makeup. Soms als ik zin heb doe ik wat mascara en oogschaduw op. Met dit warme weer helemaal niets.