meer foto's versturen met hotmail

Discussie in 'De lounge' gestart door petrabr, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    eerst kon ik altijd meerdere foto's aanklikken en die werden dan tegelijk ge-upload. Nu moet ik telkens foto voor foto uploaden wat natuurlijk niet zo praktisch is.
    Ik ben niet zo goed met de computer dus zou iemand aan mij kunnen uitleggen welke instelling ik moet veranderen om weer meerdere foto's tegelijk te doen.
    Ik heb mijn fototoestel al zo ingesteld op formaat e-mail

alvast bedankt

2. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Vanuit hotmail weet ik het niet, maar waarom download je geen windows live mail (soort outlook)? Dan kun je op verschillende manieren meerdere fotos opsturen, zonder ze eerst op email formaat te maken. En je kunt ook direct vanaf je computer je mail bekijken, zonder je eerst aan te melden op de hotmail site.

3. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Picasa is ook een superhandig programma om foto's te mailen. Binnen 10 seconden heb je heel veel foto's gemaild. Je moet hiervoor alleen wel Outlook hebben of een gmail-account (via Google) aanmaken.

Picasa kun je gratis downloaden een een gmail-account kun je gratis aanmaken. Ik had namelijk hetzelfde probleem met Hotmail. Ik was veel te lang bezig met het mailen van foto's, dus ik het een gmail-account aangemaakt en Picasa gedownload.:D

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Als je Live Mail download is het verholpen, volgens mij doen ze dat bij Hotmail omdat ze willen dat iedereen overstapt op Live Mail.

Deel Deze Pagina