Gezond en verantwoord weekmenu boek om af te vallen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama1978, 31 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op zoek naar een soort Sonja Bakker boek, maar dan met verantwoorde voeding, dus niet de eierkoeken en dat soort bloedsuikerspiegel verhogende etenswaren. Iets in de trant van de Voedselzandloper of Amber Albarda, met lekker veel groente en fruit, maar wel in een soort weekmenu. Ik ben namelijk heel slecht in zelf samenstellen, haal altijd de verkeerde boodschappen of eet van alles teveel. Ik wil me ergens aan vast kunnen houden, en makkelijk mijn boodschappenlijstjes kunnen maken, maar niet in de vorm van zo´n crashdieet als Sonja Bakker. Ik wil dus wel graag afvallen, maar ik wil het vooral vol kunnen houden. Het moet ook een beetje simpel in te passen zijn in een druk gezinsleven, dus niet van die onmogelijk tijdrovende maaltijden. Heeft iemand een idee welk boek hiervoor geschikt is?

2. Oogjes

Oogjes Actief lid

24 jun 2012
    129
    0
    16
    het boek "(w)eten" van weten & eten is heel praktisch met gewone voedingsmiddelen, weekmenu's en recepten en ook achtergrondinfo.
    De hoeveelheden van de weekmenu's zijn wel ruim vind ik, je kan er niet bij zondigen zeg maar of je moet minder nemen. ik heb hem via de apotheek.

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik lees mee
    Hier ook geen inspiratie voor gezond verantwoord te koken...

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik heb inspiratie nodig voor koolhydraatarm.
    ALs ik Google zie ik alleen maar eieren, salades met avocado en Griekse yoghurt staan...

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ladyxocu ik heb het boek grip op koolhydraten. Daar staan we veel tips in!
    De e voor versie, kan hem je evt mailen?

Deel Deze Pagina