Ik lig net in bed,vanmiddag het beddegoed verschoond en man..wat is dat toch heerlijk he! Een net verschoond bed,daar word ik nou blij van! Waar wordt jij blij van?
Idd ook een schoon bed. En: een bad nemen, de eerste tulpen in huis, lentezonnetje, alleen in het bos/park met de hond erop uit, paardrijden, warme choco in de winter, spontane bbq in de zomer, slappe lach van mijn kinderen, een uitgebreid ontbijt op zondagochtend, een nieuw recept wat goed is gelukt, de eerste keer je nieuwe outfit aantrekken.. eh eh eh.. best heel veel
Op dit moment kijk ik Wayne's World 2, lang niet meer gezien en ik vind het heerlijke humor, daar kan ik nu blij van worden
ook een vers bedje... als mijn kindjes na een logeerpartijtje bij opa en oma weer thuiskomen.. in m'n eentje in de auto zitten en dat er dan een leuk meezingliedje op de radio is. liefst in de zomer... een stuk warme appeltaart. een gezellige avond met een of meer vriendinnen. Naar Frankrijk of Spanje rijden in de vakantie. in bad gaan met een goed boek of een tijdschrift. Mijn elektrische deken die ik altijd aanzet voor ik naar bed ga en dan snel uitzet omdat ik anders bovenop iets elektrisch lig haha. uit eten gaan een mooie boswandeling maken met de honden sommige topics hier op zp als alles even op rolletjes lijkt te lopen in het huishouden en mijn werk. als de weegschaal weer wat minder kg aangeeft. Belgische friet met mayo. En zo nog wel meer dingen.. ik ben best wel een blij persoon gelukkig
Was die uit de droger komt en nog warm is, een flinke regenbui als het bloedjeheet is, regenboog, sneeuw, een nieuwe serie kijken, online winkelmandje volgooien en niks kopen, puppy's en kittens knuffelen, in het donker met heel veel kaarsjes ontbijten tijdens kerst, een tekening van m'n neefje of broertje, softijs, een dagje efteling, een boswandeling in de herfst, euhhhh..
Van mijn 2 prachtige kindjes natuurlijk En van mijn geweldige vriend die een super lieve en goede papa is voor de kinderen en heel zorgzaam voor mij Zo af en toe eens uitgaan en lekker gek doen haha
Dit! In de zomer ben ik altijd blij. Al geraak ik geen meter vooruit van de benauwdheid, toch ben ik dan blij Verder van alles van ons zoontje. Hoe hij lacht, speelt, kruipt, eet, slaapt, als ik hem op de babyfoon zijn knuffel snel zie grabbelen als ik de trap op kom om hem uit bedje te halen (knuffel moet eigenlijk in bed blijven maar hij neemt die zo schattig vast pff) van alles van mijn zoontje dus. Als andere mensen blij zijn ben ik blij (vriend, ouders, broer, schoonzus, mijn oma en andere familie) Als ik onbekenden blij doen word ik ook blij. Vind dat leuk om te zien. Ik word blij van frieten en de macaronie met kaassaus van mijn moeder (mijn favo kindergerecht is mijn favo volwassen gerecht) Ondanks de moeilijke dingen op dit moment (geen werk) kan ik toch nog elke dag blij zijn. Ook al zijn er zorgen, als ik werk heb zijn die ook weer minder en die tijd komt wel.
Haha ik word juist blij als ik zie dat mijn zoontje heel zijn speelgoed door de kamer aan het verspreiden is maar dat is misschien omdat het nog redelijk nieuw is
Als we in de verte de bergen zien opdoemen. Dat je bijna op de grens bent in Oostenrijk. Dat is voor mij echt een trigger dat ik heel erg blij kan zijn. Verder als ik mijn 3 kinderen lekker zie spelen. Dat ze blauw liggen van het lachen. Ultiem geluk
Alle leuke dingen die met mijn kind te maken hebben, zomer, nieuwe sokken, tropische temperaturen (dan wel zonder sokken), vakantie, niks 'moeten', een lekkere warme douche, in een schoon fris bed kruipen, even 1 avondje geen seksuele advances (sorry, maar 1 avond zou ik dat best wel willen missen - ik wil gewoon 1x in mijn leven een kusje geven, welterusten zeggen, mij omdraaien en gaan slapen; al is het maar 1 hele keer; maar misschien moeten we eerst wel getrouwd zijn dan), koffie op de vroege ochtend door mijn liefste schat, thuiskomen en dat het huis opgeruimd is, medeleven en compassie, attent-heid en een luisterend oor van mijn partner zonder dat ik hem moet dwingen, een groter huis, een hele grote som geld, stiekem zwanger worden van een dochtertje, 60 kilo afvallen, mijn rijbewijs halen, mijn eigen moestuintje onderhouden, mijn concentratieboog langer dan een uur gespannen houden etc. Ik kan wel zoveel dingen verzinnen!!!
Haha m'n vriend noemt me daarom "koekoek"! Ik ben zo dol op frisse schone lakens. Ik verschoon m'n lakens 2 x per week (soms zelfs 3 x per week) *schaam schaam* Verder word ik heel blij als m'n moeder voor me zorgt en me vertroetelt alsof ik een klein meisje ben. Ik baal stiekem best wel dat die kraamtijd voorbij is.
Momenteel lukt blij worden me helemaal niet.. Ooh wacht, jawel! De baby heeft mijn man aangevallen, trapte tegen zijn wang aan. Verder WIL ik blij worden van sneeuw, knutselen, lezen, schoon bed en badjas, DE LENTE! Geur van pas gemaaid gras, knuffelen met lammetjes, een nachtje hotel.
- de geur van pas gemaaid gras. - de geur van vers gemaakte koffie. Heerlijk! - de geur van een vers gebakken appeltaart of cake. - een lentezonnetje - bloemetjes in bloei - een mooie vaas bloemen op tafel - niks moeten, alles mag - een schoon huis, alles blinkt weer. - het gevoel na het douchen, lekker fris en schoon - schoon beddengoed op het bed etc...
-Van een opgeruimd huis kan ik blij worden,komt niet vaak voor dus vandaar. -Van een gezellige avond uit met mijn beste vriendin. -Op een mooie dag fietsen met het hele gezin. -Als de kinderen(3 stuks) 's avonds allemaal op bed liggen en ik kruip op de bank onder een dekentje en ik ga de DVD reeks van dokter Tinus kijken of een andere leuke serie -als ik bij de kapper kom en ik krijg een hoofdmassage van de eigenaar (heerlijk en dat weet die haha) -momenteel word ik ook heel blij van onze kleine dreumes die steeds een kusje komt brengen en dan er vandaar gaat en dan heel hard dagdag roept.