Bakerpraatjes, you gotta love 'em. Welke van de onderstaande waren bij jou kloppend? TO trapt af, dit was van toepassing op mijn dochter destijds. Geen last van slaperigheid of juist minder. Jawel, je verwacht een jongen. Ik had veel slaap en ja hoor, een meisje! Een gevoelige navel duidt op een meisje en nergens last van; een jongen. N.v.t. geweest. Trek in sinaasappelsap, dan zou het goed kunnen dat je een meisje verwacht. Misschien gruwel je juist bij het idee aan een glas uitgeperste sinaasappelen; er zit geheid een jongen in je buik. Klopte! Ik had een enorme sinaasappelsap verslaving! Ben je nogal humeurig 's ochtends sinds je zwanger bent? Dan verwacht je een meisje. Ben je vrolijk en goedlachs? Je verwacht een jongen. Niet herkenbaar. Bij een jongen wil je mooi zijn en bij een meisje interesseert dit je niet. Klopt! Ik had weinig zin in mezelf kleden en make-up. Bij een meisje ben je misselijk en heb je pukkels in je gezicht. Bij een jongen een gaaf gezicht. Klopt! Had veel last van acne. Is de moeder ouder dan de vader, dan wordt de eerste een meisje en is de vader ouder, een jongen. Klopte niet. Mijn man is ouder. Hebben jij en je man veel zussen? Dan wordt het een jongen. Hebben jullie veel broers, dan wordt het een meisje. Klopte ook! We hebben allebei alleen maar broers!
Geen last van slaperigheid of juist minder. Jawel, je verwacht een jongen. klopt,was zo fit als een hoentje Een gevoelige navel duidt op een meisje en nergens last van; een jongen. Niet gevoelig,klopt ook Trek in sinaasappelsap, dan zou het goed kunnen dat je een meisje verwacht. Misschien gruwel je juist bij het idee aan een glas uitgeperste sinaasappelen; er zit geheid een jongen in je buik. Klopt,geen druppel gedronken. Ben je nogal humeurig 's ochtends sinds je zwanger bent? Dan verwacht je een meisje. Ben je vrolijk en goedlachs? Je verwacht een jongen. Klopt,mega vrolijk Bij een jongen wil je mooi zijn en bij een meisje interesseert dit je niet. Klopt niet. Bij een meisje ben je misselijk en heb je pukkels in je gezicht. Bij een jongen een gaaf gezicht. Klopt,ben nig nooit zo knap geweest haha Is de moeder ouder dan de vader, dan wordt de eerste een meisje en is de vader ouder, een jongen. Klopt. Hebben jij en je man veel zussen? Dan wordt het een jongen. Hebben jullie veel broers, dan wordt het een meisje. Klopt niet.man een zus ik twee broers
- Doodmoe (meisje) - Nergens last van bij m'n navel (jongen) - Zin in sinaasappelsap maar ik kan er niet zo goed tegen. (half-half) - Humeurig, maar dat ben ik als ik niet zwanger ben ook. (meisje) - Ik wil er wel mooi bijlopen.. als ik me goed genoeg voel. (jongen) - Kotsmisselijk, acne niet meer of minder dan anders. (meisje) - Fout, man is ouder en ons eerste kindje is een dochter. (-) - Lastig te zeggen, ik een broer en een zus, man een broer. (-) Dus tsja.. ben benieuwd wat er in m'n buik zit dan.
Bij mij klopt denk ik alleen de misselijkheid.. heb meer boven de pot gehangen dan wat anders de eerste 16 weken haha. Chinese kalender klopte wel... ook een meisje! Is tijdens 3 echo's bevestigd dus neem aan dat we niet opeens een baby boy gaan krijgen. Niet dat dat erg is hoor!!!
Wij hebben een zoon. Sommige dingen klopten wel, andere niet. Ik was niet slaperiger dan anders maar ook niet fitter. Klopt niet. Ik lust graag verse jus d'orange en zo ook tijdens de zwangerschap. Klopt ook niet. Ik ben geen ochtendmens en tijdens de zwangerschap ook niet. Klopt niet. Mijn man heeft een broer, ik een zus en een broer. Dat klopt dus niet. De vrouw heeft sowieso niks met het geslacht te maken. Deze dingen klopte wel: ik wilde er graag mooi uitzien maar ik wilde dan ook graag bewijzen dat een zwangere vrouw er mooi en netjes uit kan zien. Ik had alleen in het begin van de zwangerschap wat bultjes op en onder mijn kin. Verder een gave huid. Ik was een paar weken met vlagen misselijk maar ik heb niet hoeven overgeven. Als dat bakerpraatje over de leeftijden van de ouders zou kloppen zouden er binnen gezinnen alleen kinderen van hetzelfde geslacht worden geboren dus dat klopt niet. Volgens de Chinese kalender zouden we een meisje krijgen maar we kregen een zoon.
Alles duid erop dat ik een jongen krijg. Alle kwaaltjes horen bij een jongen! Zoals een egale huid. De chineze kalender zegt ook een jongen.. rara wat krijg ik? Juist een meisje! Haha klopt dus niks van
Geen last van slaperigheid of juist minder. Jawel, je verwacht een jongen. Veel slaperigheid! En ja, een meisje Een gevoelige navel duidt op een meisje en nergens last van; een jongen. Gevoelloze navel en verwacht een meisje Trek in sinaasappelsap, dan zou het goed kunnen dat je een meisje verwacht. Misschien gruwel je juist bij het idee aan een glas uitgeperste sinaasappelen; er zit geheid een jongen in je buik. Sinaasappelsap hmmmm . Klopt dus . Ben je nogal humeurig 's ochtends sinds je zwanger bent? Dan verwacht je een meisje. Ben je vrolijk en goedlachs? Je verwacht een jongen. Ik ben een ochtendmens dus klopt niet Bij een jongen wil je mooi zijn en bij een meisje interesseert dit je niet. Ik probeer er nog steeds gewoon leuk bij te lopen dus klopt niet. Bij een meisje ben je misselijk en heb je pukkels in je gezicht. Bij een jongen een gaaf gezicht. Geen misselijkheid of pukkels. Klopt niet Is de moeder ouder dan de vader, dan wordt de eerste een meisje en is de vader ouder, een jongen. Vader is ouder en meisje op komst. Hebben jij en je man veel zussen? Dan wordt het een jongen. Hebben jullie veel broers, dan wordt het een meisje. Ik heb een broertje, mijn vriend een zus. 50/50?
Hier twee jongens. Een meisje ontneemt je schoonheid en daardoor dus onzuivere huid: Klopt hier. Gave huid tijdens beide zwangerschappen en het zijn dus jongens. Kotsmisselijk, dus edn meisje: Klopt niet. Bij Finley kotsmisselijk, Hyperemensis Gravidarum. En het is toch echt een jongetje. Veel slaap, dus een meisje: Klopt niet. Bij Aiden erg moe en slaperig. Toch is hij echt een jongetje! Vader ouder, dus een meisje: Klopt ook niet!
Bij beide zwangerschappen erg moe, niet misselijk, geen puistjes. Eigenlijk tot nu toe twee dezelfde zwangerschappen en toch is mijn een eerste een jongen en zeggen ze dat dit een meisje is.
Welke van de onderstaande waren bij jou kloppend? TO trapt af, dit was van toepassing op mijn dochter destijds. Geen last van slaperigheid of juist minder. Jawel, je verwacht een jongen. MOE EN KRIJG EEN MEID Een gevoelige navel duidt op een meisje en nergens last van; een jongen. N.v.t. geweest. Trek in sinaasappelsap, dan zou het goed kunnen dat je een meisje verwacht. Misschien gruwel je juist bij het idee aan een glas uitgeperste sinaasappelen; er zit geheid een jongen in je buik. GEEN ENKELE BEHOEFTE HIERAAN EN KRIJG EEN MEID Ben je nogal humeurig 's ochtends sinds je zwanger bent? Dan verwacht je een meisje. Ben je vrolijk en goedlachs? Je verwacht een jongen. Niet herkenbaar. Bij een jongen wil je mooi zijn en bij een meisje interesseert dit je niet. IK WIL WEL VERZORG EN MOOI ZIJN EN KRIJG EEN MEID Bij een meisje ben je misselijk en heb je pukkels in je gezicht. Bij een jongen een gaaf gezicht. BIJNA NIET MISSELIJK GEWEEST EN PUKKELTJES VALT HEEL ERG MEE Is de moeder ouder dan de vader, dan wordt de eerste een meisje en is de vader ouder, een jongen. KLOPT NIET Hebben jij en je man veel zussen? Dan wordt het een jongen. Hebben jullie veel broers, dan wordt het een meisje. KLOPT NIET