Heb ik weer..

Discussie in 'De lounge' gestart door Wilma, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ze hebben met satelieten naar de Egyptische bodem gekeken (misschien iemand in het nieuws gezien gister?)
    En ze hebben hiermee 17 piramides, meer dan 1000 tombes en ongeveer 3000 nederzettingen gevonden onder het zand die ze nu dus gaan onderzoeken! ZOOOO gaaf!

De BBC gaat hier maandag een docu over uitzenden!
    Heb al een voorstukje gezien en je kan zo'n beetje een plattegrond aan weggetjes en gebouwtjes zien op zo'n sateliet foto...van een stad die er al eeuwen niet meer is...
    Echt helemaal gaaf vind ik dit! DUS dat wil ik zien!!
    Nou heb ik KPN digitenne en mn moeder had het laatst over dat ze de BBC er weer op gingen doen (JIPPIE!!!) Dus ik hoopvol naar de kpn site om te kijken of dat er al was...zal toch niet mis grijpen heh!?
    En wat denk je? Maandag zenden ze het uit....woensdag kan ik BBC 1 aan :(:(:(:(:(:(:(
    Mn man heeft geprobeert om via een omweg om de BBC site bepaalde filmpjes te kunnen kijken die niet voor deze regio (of wel Nederland dus) te zien zijn. Even leek het er op dat t werkte maar....helaas!
    Bah wat balen zeg! :(
    Mn man heeft het nog niet op gegeven maar ben er bang voor...pfff...2 dagen en ik had het kunnen zien :(

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ze zullen het toch vast wel herhalen bij BBC en anders misschien downloaden?

Ps. Inderdaad superinteressant... ik wil hem ook zien, maar hier dus ook KPN ;)

3. Locusta

Locusta Niet meer actief

Oeh! Bedankt voor de tip :) Ik ga het hier gelijk in de opneemmodus zetten :D Heb geschiedenis gestudeerd, dus de interesse is er zeker!

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat een lieve man heb jij dat hij dat allemaal voor je uitzoekt :)

Ik zou de naam van die docu gewoon even opzoeken, en na de uitzenddatum gaan googelen. Misschien is hij dan ergens te downloaden, of via google vids te zien.

Bedankt voor de tip trouwens (ik heb wel BBC) ;)

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    laat maar

6. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    oooooo dat ga ik kijken ben ik gek op :D

helaas kan je niet in nederland de Engelse bcc website niet nog een keer kijken ,ze maken gebruik van een ander systeem dan in Europa :(

daar baal ik vaak van vooral als ik iets heb gemist,, misschien kan iemand het voor je opnemen ??

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Klopt ik kijk graag Eastanders maar kan nooit via de bbc de herhalingen via internet terug kijken en vind dat wel jammer.

Heb het wel via ziggo op tv maar soms zou het handig zijn als ik het ook via internet terug kon kijken mogen ze wel eens veranderen daar in Engeland haha.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    #8 Umm85, 26 mei 2011
    Laatst bewerkt: 26 mei 2011
  9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

Dat is inderdaad mijn hoop nu!
    Dan maar even geduld hebben.
    Dat was dus ergens al het plan van mn man. Om te kijken of de docu na de uitzending online staat op de website. Maarja dat stomme gedoe met die regio's van internet. Via een proxy zou dat eventueel wel kunnen was de insteek. Maar moet je er wel een vinden die werkt EN dan ook nog met javascript gebeuren blijkbaar (snap niks van proxy's dat is mijn man zn pakkie an ;))
    Als dat dus niet lukt (en het ziet er somber uit) danis het hopelijk ergens toch nog te vinden...ooit!

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
  11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Graag gedaan! Veel kijkplezier maandag!

12. danip

danip Niet meer actief

Ik zie dat je al geholpen bent :D Maar wat ik nog even wilde zeggen is dat als je een bepaald programma niet kunt kijken ivm de regiocodes is er op internet een programmatje te downloaden, die je IP adres tijdelijk omzet naar een buitenlands IP adres (kun je UK of USA kiezen bv)

Ik weet zo de naam even niet meer, ben nu op mijn werk, maar je kunt het zo googlen ;)

13. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.514
    8.439
    113

Deel Deze Pagina