opgezette voeten schoenen passen niet meer

Discussion in 'Gezondheid' started by Sila24, Mar 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

:( ik heb opgezette voeten en schoenen passen niet meer . Wie heeft er tipssssss

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Grotere schoenen kopen, ik liep de laatste maanden eigenlijk alleen nog op birkenstocks of hele wijde gympen.!

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja voor birkenstocks is het nu te koud, maar ik ben echt blij dat het strax zomer wordt dan kan ik op birckenstocks lopen hele dag, maar voor nu even heb ik wel goedzittende schoenen nodig

4. linde90

linde90 Niet meer actief

Weet niet of je van sportschoenen houdt, maar die kan je lekker los zetten met de veters, waren ook de enigste waar ik in kwam met met mijn voeten.

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hier toen ook grotere sportschoenen gekocht
    maar hier pasten de birckies niet hoor, zaten nog te strak toen hahah

had toen nepbirckies van de dolcis

6. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

Feb 23, 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voeten 's avonds hoog leggen, veel water drinken en vochtafdrijvende producten eten zoals komkommer, bleekselderij etc. En Weleda heeft ook een product speciaal voor deze klacht, het heet 'berken elixer'. Je doet elke dag een dopje in een glas water en het zorgt ervoor dat je nieren meer/beter vocht afvoeren, je moet het alleen niet innemen wanneer je last hebt van hooikoorts heb ik gehoord :).

7. linde90

linde90 Niet meer actief

bij de birkies kan je extra gaatjes prikken, werkt perfekt ;)

8. La Palma

La Palma Fanatiek lid

May 24, 2010
    2,721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ooo, ik hou echt van mijn birkies. Ik ben blij als de zon weer goed gaat schijnen en ik die stomme laarzen niet meer aan hoef te doen... GRRR

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,550
    526
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Loop thuis altijd op Birkenstockjes en aanverwante "sletsers" Al jaren trouwens, ik gebruik ze als "pantoffels"
    Verder heb ik al een tiental weken onder mn matras op het voeteneind een dikke opgerolde uhm..... oh ja hoeslaken liggen en sinds twee weken nog een extra overtrek. Dat bevalt mij prima.

Lig nu wel een beetje "raar" omdat ik vanwege het vele maagzuur ook al weken met twee kussens slaap :D

Oh ja en vooral veel tussendoor je benen omhoog leggen.

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Grotere schoenen kopen..
    Ik had in de loop van de zwangerschap een maat groter aan schoenen. En dat is niet verdwenen helaas :(

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Met 17 weken is dat wel heel snel maar goed.. crocs waren voor mij tussen 28 weken en 34 weken de oplossing.. daarna liep ik op de slippers van mijn man (maat 43, ik heb zelf maat 39..) en zelfs die stonden na een paar uurtjes helemaal in mijn voeten.

gympen
    uggs
    crocs
    slippers

12. Flamingo

Flamingo Bekend lid

Dec 9, 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    ohhh zo irritant ;)

Ik had nog 1 paar brede laarzen waar ik in paste, (en daar ben ik einde van zwangerschap ook nog eens uitgescheurd :) lol ), het waren van die nep-uggs. Verder kon ik ook nergens meer in komen met die dikke voeten en opgezwollen enkels.

Wat een verademing dat ik weer 'enkels' zag een dag na de bevalling :D heeeeeeel fijn!!

Sterkte nog even met t vocht ;)

13. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

Nov 6, 2006
    2,657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou, ik zit er ook bijna aan, hoor:):):)... Heb nu dit weekend 2 keer gemerkt dat de boel enigszins knelde, als ik een bepaald paar laarsjes aantrok, wat voorheen prima pastte...
    Loop in huis sowieso veel op mijn Crocjes (voor de zomer lekker een paar ballerina's of slippertjes aanschaffen).

14. linde90

linde90 Niet meer actief

Dan niet van die ballerinatjes met elastiekjes, krijg je van die rolladevoetjes van hahahahaha.

15. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

Nov 6, 2006
    2,657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Past toch goed bij de worstvingers dan?! :p:D:p:D

16. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Heb laatst ergens gelezen dat je voeten gewoon kunnen gaan groeien tijdens je zwangerschap. Dus niet alleen van vocht, maar ECHT groeien! Dacht dat het onzin was, maar als ik dit zo lees... ;)

17. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik hoorde dat het komt, omdat je voeten wat inzakken door het gewicht en de slappere banden. Ze groeien niet, maar door die platvoeten heb je soms wel een maat groter nodig..

18. Bertha

Bertha Bekend lid

Oct 13, 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nou met 17 wk is wel vlot ja! als je dan nog bloedvaten over wilt houden, zou ik paar steunkousen aan laten meten!

19. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik heb na de zwangerschap nooit meer in mijn oude schoenen gepast, ze zijn echt een maat groter nu.
    Ze zakken inderdaad uit je voeten(net als de rest van je lijf ;))

Share This Page