Opgezette lymfeklieren

Discussion in 'Gezondheid' started by Gember, Dec 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gember

Gember Niet meer actief

Vanavond merkte ik ineens dat de lymfeklieren in m'n hals flink opgezet zijn (kleine pingpongballen). Ik ben ongeveer 9 weken zwanger en maak me nu heel erg zorgen. Ik heb geen griep of verkoudheid, maar ben door de zwangerschap wel al een maand erg moe en misselijk. Ik hoef niet over te geven. Verder heb ik katten, maar maakt m'n man de kattenbak schoon. Het enige rare dat ik kan bedenken is dat ik een week geleden wat oude bladeren heb opgeruimd bij de voorgeven van ons flatgebouw. Daar blijken ratten in de buurt te zitten, maar ik heb met handschoenen gewerkt en grondig m'n handen gewassen.

Herkent iemand dit en weet iemand een oorzaak? Ik snap er niks van en ben bang.

2. So fieke

So fieke Actief lid

Sep 18, 2014
    111
    1
    18
    NULL
    NULL
    Maandag even naar de huisarts gaan. Geen koorts?
    Of problemen met je gebit?

Mocht je echt heeeel erg in de piepzak zitten bel morgen dan met de huisartsenpost.

Komt vast goed!

3. Gember

Gember Niet meer actief

M'n nek ziet eruit alsof ik 10 kg zwaarder ben. Ook extreem misselijk en steeds op randje van overgeven. 0,5 graad verhoging. Net bij huisartsenpost geweest, want zo beroerd en pijn. Het kan geen kwaad voor de baby, maar kunnen pas maandag testen doen. Nu zouden antistoffen nog niet verschijnen. Geen keelontsteking. Moet nu dus het weekend afwachten. Voel me zo ziek. Mag wel paracetamol nemen.

4. So fieke

So fieke Actief lid

Sep 18, 2014
    111
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hè bah Gember, wat rot dat je je zo ziek voelt.

Dus maandag bloedprikken?

Suc6 meid. Kruip maar lekker onder de wol!

5. Gember

Gember Niet meer actief

Dankjewel so fieke. Maandag inderdaad bloedprikken. Dit weekend in bed...rot begin van m'n vakantie... :(

6. So fieke

So fieke Actief lid

Sep 18, 2014
    111
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoe voel je je nu Gember?

7. So fieke

So fieke Actief lid

Sep 18, 2014
    111
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nog bij de huisarts geweest vandaag? Hoop dat je je beter voelt!

Share This Page