Ik probeer via Google op een afbeelding te zoeken. Heb de afbeelding op mijn ipad staan, maar kan er verder niks mee doen. Ook via de app geprobeerd, maar ik begrijp niet helemaal hoe het moet (okè helemaal niet ) wat er aan uitleg staat werkt niet. Slepen van de afbeelding en links klikken staat erbij, maar dat kan niet via de ipad. Iemand die me uit kan leggen hoe het wel moet?
Ik heb geen ervaring met ipad, maar wel via laptop. Ik neem aan dat dat min of meer het zelfde werkt? Als je in google op "afbeeldingen" klikt, zie je 3 ikoontjes: een fototoestel, een microfoon en een loep. Klik op de eerste (het fototoestel). Vervolgens kun je een URL plakken of een afbeeldng uploaden. Bij afbeelding uploaden kies je "bestand kiezen". Dan kies je het plaatje wat bij jou op de computer/tablet staat. Succes!
Ik heb wel een laptop maar die is zo traag die kan ik anders wel proberen? Apart eigenlijk want als ik zoek op ipad dan geeft hij niet aan dat dat niet kan.
Via je telefoon kun je google image search downloaden. Gewoon in je playstore. Zo deed ik het altijd.