Ananas....ik beperk mezelf tot 1 ananas per week want ik vind ze te duur maar mjaaaaaaaaaaaam wat zijn ze lekker! Helaas ook wel veel ongezonde dingen, maar fruit kan altijd. En waterijsjes, van die hele goedkope zelf-invries ijsjes van de Euroshopper...ok niet heel gezond maar ook niet heel slecht
Ik heb de eerste 10 weken op bed gelegen omdat ik alleen water en wat hapjes fruit kon wegwerken, zo misselijk en beroerd was ik... Nu...heb ik vooral slechte trek zin, chips, friet, snacks...ik probeer er niet aan toe te geven maar ik ben vaak zwak. groente eet ik wel goed. Fruit lust ik niet meer, dus drink ik verse fruitsappen, das dan weer geen probleem. En melkproducten nam k voorheen nooit, nu drink ik verplicht yomild of iets in die richting. Tussendoor een boterham of kaakje.
Fuit, fruit en nog eens fruit, vooraal zure appels en navelsinaasappels, heerlijk! Ik neem ook wel eens 's avonds nog een bak sla met een beetje dressing. Een klein stukje oude kaas en een paar augurkjes is ook lekker, of wat geschrapte worteltjes. Of komkommer in t zuur (ik ben nogal gek op zuur geloof ik ).
Bananen en droog brood.. geen idee waar het vandaan komt. Verder ook erge trek in frietjes en chips en en en... dat sta ik mezelf 1 keer in de week toe, beide.