Gezond ontbijt?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door patty911, 5 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WLE

WLE Niet meer actief

Overnight oats!

2. Kittie

Kittie Actief lid

30 sep 2013
    107
    0
    0
    Haha dat roept jeugdherinneringen op bij mij :)
    Ga ik morgenochtend eten!
    Normaal eet ik yoghurt met muesli of brinta. Als ik haast heb een banaan of drinkontbijt.

3. Miss Heleen

1 dec 2011
    47
    0
    0
    Mijn man en ik hebben een eigen bedrijf
    Lisse
    Ik had hier hetzelfde probleem. Krijg weinig naar binnen.
    Ik eet nu een meergranen beschuit met zoetigheid erop.
    Of muesli met gedroogde vruchten en dan ipv melk of yoghurt doe ik er biologische vruchtensap van de aldi door. Erg lekker. Voedzaam en een beetje gezond;)

4. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Biogarde, banaan, handje amandelen en/of pecannoten, honing en kaneel in de blender. Jammie en gezond!

5. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Dit dus. Zo makkelijk! Avond vantevoren alles klaar maken en 's ochtends kun je het meteen eten. Ook nog eens hartstikke gezond en genoeg variatie mogelijk :)

6. Senna84

Senna84 Actief lid

11 jan 2012
    443
    0
    0
    verbaas me hoeveel mensen er havermout eten! Zei laatst nog tegen mijn man; dat voer je aan paarden bleh, maar ieder zijn ding :D:D:D:D

Ik ad nooooooit 's ochtends deed daar ook geen moeite voor. Vanaf dat ik zwanger ben vraagt mijn lichaam er gewoon om nu heb ik al vrij snel honger.

Ik ben ervan overtuigd dat je lichaam aangeeft wat wel en wat niet. Ik eet dus echt alleen maar dingen waar ik echt zin in heb, anders niet.

7. Brisje

Brisje Actief lid

15 jan 2014
    238
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ontbeet nooit! meestal nam ik mijn eerste maaltijd rond 12 uur in de middag. sinds ik zwanger ben moet ik wel ontbijten anders val ik om.

voor mij werkt soja yoghurt met spelt cruesli goed en een appel. daarnaast en glas roosvise laxo om mijn darmen op gang te houden.

ideale combi want die yoghurt is zo weg, spelt is langzaam verteerbaar dus kan je lang op door, die appel puur om mijn mond weer schoon te krijgen van al die korrels die achter blijven, roosvisee hele zwangerschap nog geen last van mijn darmen of andere vervelende kwalen rondom darmen gehad.

Deel Deze Pagina