't Kriebelt zo...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by SportySteenbok, Apr 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

Mar 14, 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Ik heb altijd gezegd: ik ga pas aan een tweede denken als dochterlief doorslaapt. Nou dat doet ze sinds een week of 2 en ik kan nergens anders aan denken, hahaha! Stomme ik ;)

2. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    2,822
    94
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hahaha dat riep ik ook! Mn zoontje slaapt nog niet door en zie mijn onderschrift! 't kriebelde bij mij ook zooo! ;)

3. KimK

KimK Niet meer actief

Hehe.... Mijn zoon had een enorm slechte start (hij sliep pas door met 8 maanden van 12-6, had kma en was de hele dag aan het huilen) en toch zijn wij voor een tweede gegaan! Ze schelen 13 maanden, dat vind ik echt zooooo leuk! Dus ik zeg doen haha ;)

4. Bufsel

Bufsel Lid

Feb 9, 2014
    17
    0
    0
    Mama
    Wageningen
    Ach als het kriebelt en jullie willen beide een tweede gewoon doen hoor! (Al moet ik er niet aan denken hahaha)

5. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

Mar 14, 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Dat deeltje van "beide", daar moet nog aan gewerkt worden ;)

6. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

Apr 6, 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Hier net getest, no. 2 is on its way :):D

7. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Gefeliciteerd tessy! Ik kan je vertellen dat het keidruk is. Maar ook keileuk. :D

Ik kan zo genieten van de interactie tussen mijn twee jongens. En je bent ook niet zo onzeker als de eerste keer. Je hoeft niet heel die transformatie naar mama te ondergaan. En daardoor kun je ook veel meer genieten van de kleine baby dingetjes. Is tenminste mijn ervaring;)

8. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Ik ben pas bevallen van nr twee... nr een is anderhalf jaar oud. En ik zou zò weer willen. Sowieso nog een half jaar wachten ivm het litteken van de keizersnede èn manlief zo gek krijgen hihi

9. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Pfff hier kriebelt het ook.. :$
    Maar bij manlief absoluut (nog) niet.. Hij zegt liever totale onthouding te hebben dan nu weer voor een kindje te gaan :) mannen haha!

10. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

Jun 12, 2012
    3,201
    509
    113
    Pfffieew.. ons meisje slaapt nu al door.. maar geen haar op mijn hoofd die al toe is aan een nieuwe zwangerschap / bevalling :D eerst hier maar es van genieten.

11. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

Sep 27, 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL

Meen je dat ja? Is het niet retezwaar om een baby en een dreumes tegelijk te hebben? Vooral in het begin lijkt me dat zwaar.
    Wij hebben besloten voor nummer 2 te gaan, dochter is net een jaar. Ik vind het erg leuk maar zie eel beetje op tegen die eerste maanden met een dreumes en een kleine baby (nachtvoedingen, actieve dreumes overdag enz)

Hoe ervaar je dat?

Share This Page