Ik heb altijd gezegd: ik ga pas aan een tweede denken als dochterlief doorslaapt. Nou dat doet ze sinds een week of 2 en ik kan nergens anders aan denken, hahaha! Stomme ik
Hahaha dat riep ik ook! Mn zoontje slaapt nog niet door en zie mijn onderschrift! 't kriebelde bij mij ook zooo!
Hehe.... Mijn zoon had een enorm slechte start (hij sliep pas door met 8 maanden van 12-6, had kma en was de hele dag aan het huilen) en toch zijn wij voor een tweede gegaan! Ze schelen 13 maanden, dat vind ik echt zooooo leuk! Dus ik zeg doen haha
Ach als het kriebelt en jullie willen beide een tweede gewoon doen hoor! (Al moet ik er niet aan denken hahaha)
Gefeliciteerd tessy! Ik kan je vertellen dat het keidruk is. Maar ook keileuk. Ik kan zo genieten van de interactie tussen mijn twee jongens. En je bent ook niet zo onzeker als de eerste keer. Je hoeft niet heel die transformatie naar mama te ondergaan. En daardoor kun je ook veel meer genieten van de kleine baby dingetjes. Is tenminste mijn ervaring
Ik ben pas bevallen van nr twee... nr een is anderhalf jaar oud. En ik zou zò weer willen. Sowieso nog een half jaar wachten ivm het litteken van de keizersnede èn manlief zo gek krijgen hihi
Pfff hier kriebelt het ook.. Maar bij manlief absoluut (nog) niet.. Hij zegt liever totale onthouding te hebben dan nu weer voor een kindje te gaan mannen haha!
Pfffieew.. ons meisje slaapt nu al door.. maar geen haar op mijn hoofd die al toe is aan een nieuwe zwangerschap / bevalling eerst hier maar es van genieten.
Meen je dat ja? Is het niet retezwaar om een baby en een dreumes tegelijk te hebben? Vooral in het begin lijkt me dat zwaar. Wij hebben besloten voor nummer 2 te gaan, dochter is net een jaar. Ik vind het erg leuk maar zie eel beetje op tegen die eerste maanden met een dreumes en een kleine baby (nachtvoedingen, actieve dreumes overdag enz) Hoe ervaar je dat?