Nee tuurlijk, maar je hebt ook prachtige veganisten en oerlijke mensen die exact eten wat Nigella eet En je hebt mensen die er gewoon gezond uit zien, maar het niet zijn. That's me
Over het algemeen eten ze hier alles wel op, maar goed de jongste is ook nog maar 9 maanden dus die eet nu nog alles, met liefde ook (en dat is hem ook wel aan te zien, ik ben nu al bang voor het volgende weegmoment bij het cb). Dochter is ook altijd een makkelijke eter geweest, op spruiten en rode bieten na. Maar hier geldt ook: vol=vol, en ik heb eerlijk gezegd nog nooit eten gewogen Gewoon een bordje vol en kijk maar hoeveel je eet... In ieder geval, en daar blijf ik ook bij: gebruik gewoon je gezonde verstand en geniet ook af en toe Ik vind het leven te kort om alleen maar rauwkost en goji bessen te eten Ik ben er echt van overtuigd dat genieten (en dat is in mijn geval meestal iets "ongezonds", zoals zo'n beetje alle soorten kaas :') ) ook heel gezond is. En dat probeer ik mijn kinderen ook mee te geven.. Fan van Nigella btw *honger*
Ja.... Nigella!! Eeuwige lof voor de vrouw die me leerde dat risotto hoort met wijn, boter en kaas.... 😄👍
Ik denk dat Nigella echt wel veel sport...of gewoon niet veel van haar eigen eten eet. maar eens..ze is wel een mooie vrouw. Als ik dat zou eten wat zij maakt en niet sport weeg ik na 6 maanden echt wel 100 kilo. En net als een gewone normale vrouw jo jo't ze ook best wel... Bekijk bijlage 504054
Precies, het is gewoon een echte vrouw die lekker van het leven geniet. En inderdaad ik zou ook weer tonnetje rond zijn als ik al haar lekkere recepten zou maken hihi.
Maar er zijn ook gewoon mensen die écht niks aankomen he, wat ze ook eten... Ik heb een oom die zo is. Ontbijt soms met 2 stukken taart en zal maar niet zeggen wat 'ie de rest van de dag allemaal naar binnen werkt. Maar hij is en blijft dun. Mijn moeder was voordat ze stopte met roken overigens precies zo.