Nou ja, kunnen is een groot woord. Ze kan haar lepel als ik die in de yoghurt heb gestopt uit de yoghurt halen en terwijl de helft eraf drupt in haar mond stoppen. Maar dit is een begin toch? Dat ze een lepel met haar handje in haar mond weet te brengen? Hoe nu verder? Verder Rapley-en met de handen of vaker lepel aanbieden?
Leuk he...ach voor je het weet zitten ze aan tafel mee te eten ) Ik deed hier een combi van alles eigenlijk. Op een gegeven moment moest het boterhammetje bijv absoluut met een vorkje gegeten worden (want hoe interessant is dat hihi). Dus ik zou zeggen:gewoon beide aanbieden
Zo leuk, al die ontwikkelingen . Al gaat het soms echt wat te snel allemaal. Een vork durf ik nog niet te geven want ik ben bang dat ze die in haar ogen steekt, of anders wel in de mijne of die van mijn vrouw (ze zit vaak op schoot tijdens het eten). Ik weet niet of ze een lepel al echt gaat kunnen, vandaag probeerde ze het ook 3 keer, daarna stopte ze hem terug in haar bakje en at de rest met haar handen op . En het laatste restje gevoerd. Morgen weer eens proberen dan
Die ontwikkelingen zijn zo leuk! Mijn dochter van 10 maanden kan een plastic vorkje met een stukje brood eraan naar haar mondje brengen, en ze eet het op alsof ze nooit anders gegeten heeft. Bijzonder dat ze zo jong al zoveel kunnen, helemaal uit zichzelf
Hier ook al 2 weekjes yoghurt zelf eten. Rapley deden we niet maar ze kan met alles eten en alles als ze maar eten krijgt. Handen, lepel, vork, stukjes of gepureerd boeit haar niet ze eet alles binnen 5 min op Hihi Zelfs paprika zo weg (maar 2 ondertanden hihi)