hmmm... wij zijn druk aan het rondkijken voor een ander huis. We hebben een huis bezichtigd en toen vertelde de makelaar dat het huis een houten constructie heeft. Het huis is ongeveer 15 jaar oud. Ik heb gegoogled wat het alleemaal inhoud maar ik ben benieuwd wat jullie ervaring en mening hierover is.
Ik heb jarenlang in een houtskeletbouw woning gewoond zeer mooi huis alleen is het wel wat gehorig. Waarschijnlijk is alleen de vloer van beton en de rest van hout met gipsplaten? Ik vond het zelf fijn wonen en mijn ouders wonen er al 28 jaar dus schijnbaar is het goed te doen. het ligt wel aan het hout wat ertegenaan zit bij mijn ouders zit er Canadees vurenhout tegen aan en dat oliën ze 1x in de 5 jaar.
in amerika wonen de meeste mensen in een houten huis.. ik zou er zelf wel in willen wonen als het huis me verder aan zou staan
Ik woon in een houtskeletbouwwoning. Nadeel vind ik de gipsen wanden, is toch poreuzer en gehoriger. Maar was voor mij geen dealkiller. Toch zou ik het nu niet opnieuw willen (gipsen wanden). Op basis van gevoel is dit.