Ha meiden, Ik ben 28 april bevallen en 22 juni voor het eerst weer ongesteld geworden ondanks dat ik nog 3 keer borstvoeding geef. Dat is dus 2 weken geleden en nu verlies ik heel de week al roze slijm en nu sinds vandaag bloed, dus ik denk dat ik alweer ongesteld ben. Ik heb normaal een heel regelmatige cyclus. Ik heb ook af en toe wat lichte buikpijn tussendoor. Is dit wel normaal? En hoe lang kan het duren eer er weer regelmaat in zit? En heb ik nu wel gewoon een eisprong gehad omdat er nu maar 2 weken tussen zit? Misschien heeft dit hier niet mee te maken, maar mn buik is ook nog steeds best dik. Na mn eerste bevalling was mn buik al snel weer 'geslonken', maar nu heb ik echt nog een 4 maanden zwangerschaps-buikje zeg maar. Bedankt voor het lezen, groetjes Love
Hallo, Heel normaal dat het na een zwangerschap onregelmatiger is en je menstruatie er anders uit ziet. Komt door alle hormonen. Hoe lang dit duurt is niet te zeggen, is bij iedereen anders. Hou er maar rekening mee dat je gewoon een eisprong hebt gehad. Het buikje heeft hier niks mee te maken. Start evt weer met de buikspieroefeningen. Groetjes Ineke