Snel weer zwanger willen worden. Wie heeft ervaring?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door senna28, 12 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senna28

senna28 Lid

9 feb 2009
    18
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben 28 jaar en heb 2 mannetjes van 2,5 jaar en bijna 5 maanden. Nu hebben mijn vriend en ik altijd graag 3 kinderen gewild en is die wens er nog steeds. We zouden de derde eigenlijk heel kort op de jongste willen, maar zien daardoor ook allerlei praktische problemen ontstaan. :rolleyes:

Zijn er meiden met ervaring? Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn van harte welkom!

2. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi Senna,

Ik lees even mee.
    Wij willen ook graag snel weer een kleintje! Ik hoop dat het weer snel mag lukken :) Lijkt me leuk zo kort op elkaar...wel flink bikkelen in het begin denk ik.
    Heb je alweer helemaal je cyclus terug sinds de bevalling?
    Groetjes Bibi

3. senna28

senna28 Lid

9 feb 2009
    18
    0
    0
    Hoi Bibi,

Leuk een lotgenoot! ;)

Ik ben na mijn bevalling nu zo'n 3 keer ongesteld geweest, met een redelijk regelmatige cyclus. En jij?

Denk inderdaad dat het ook wel druk gaat worden, zo kort op elkaar, maar tegelijkertijd ook erg leuk lijkt mij!
    Wanneer denken jullie eraan weer te gaan proberen?

X

4. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik geef nog volledige borstvoeding en ben dinsdag voor het eerst ongesteld geworden. Het zet nog niet echt goed door moet ik zeggen. Nu hopen dat ik weer een cyclus met eisprong krijg :)
    Tijdens de borstvoeding kan het zijn dat je nog geen eisprong hebt.
    Geef jij ook borstvoeding?
    Ik denk dat we vanaf deze maand er weer serieus voor gaan!

Ik vind het weer net zo spannend als de 1e keer! :D
    Werd jij de vorige keren vlot zwanger?

5. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoi hoi,

onze oudste zoon is geboren op 12/07/05 en onze jongste 12/07/08 en in totaal hebben we er 3 dus das mss wel rap op elkaar en da ga heel goed :) :)

6. senna28

senna28 Lid

9 feb 2009
    18
    0
    0
    Nee, geef geen borstvoeding. Heb er bij de eerste zoveel problemen mee gehad, dat ik er geen tweede keer meer aan ben begonnen.

Beide zwangerschappen waren in een keer raak! Dat was dus geluk hebben en bij een volgende moet je maar weer afwachten!
    Hoe lang heeft het bij jou geduurd?

Lilliby, vond je het erg druk zo vlot op elkaar? Had/heb je goede slapers?

7. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik had een implanon en ben 5 jaar niet ongesteld geweest. Toen deze eruit was werd ik na 3 weken ongesteld en daarna niet meer :) Ook heel snel dus!
    Zijn jullie al "bezig" voor de derde?

8. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik wijk een beetje af volgens mij :(

9. senna28

senna28 Lid

9 feb 2009
    18
    0
    0
    Haha, maakt niet uit! Over dit onderwerp kletsen is ook leuk!
    Nee, wij zijn nog niet 'bezig'. Vriend wil over 2 maandjes, als jongste half jaar is, weer een poging wagen. Ben benieuwd of het dan weer zo snel raak is.
    Dus jullie gaan er nu weer voor? Ben benieuwd.....spannend weer! Is jullie kleine een makkelijke baby?

10. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Zijn jou oudste en jongste allebei op 12 juli geboren en dus jarig...?

zow da is wel heel toevallig..

11. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Jeps we willen er weer serieus voor gaan. Nu hopen dat ik weer een cyclus heb en dat we dus effectief bezig kunnen zijn ;) :)
    Ja ons meisje is tot nu toe makkelijk geweest, geen gekke dingen.
    En bij jullie?
    Zal ook wel, anders wil je vast niet zo snel weer voor een volgende gaan ;)

12. senna28

senna28 Lid

9 feb 2009
    18
    0
    0
    Ja, die van ons is gelukkig ook erg makkelijk tot nu toe! Was bij de eerste wel anders hoor. Toen dacht ik, voorlopig vind ik eentje wel genoeg! :)

Ben benieuwd of jullie snel 'effectief'bezig kunnen gaan! ;) Hou me maar op de hoogte!

13. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Doe ik ;)

14. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoi dames,

Ik heb even meegelezen met jullie. Wij hebben nu een dochter van 7 maanden en ik moest gister ongesteld worden. Niet dus. Vanmorgen getest en zowel de Clearblue als de Kruidvat lieten een + zien. Wel geen hele vette + maar het was wel duidelijk een +.
    Ik naar mijn man, die nog lag te slapen. Wil je je Valentijnskado nu al? Hij; "Ja is goed". Toen gaf ik hem dat testje en meneer was gelijk klaarwakker, hihi.

Wij wilden ook graag snel een 2e maar dachten: "laten we toch maar even wachten". Deze maand 1x seks gehad en meteen raak. Terwijl we er bij de 1e best een hele tijd over deden om zwanger te raken. We zijn er natuurlijk wel superblij mee :D .

Groetjes en ik blijf jullie volgen! Sandra

15. senna28

senna28 Lid

9 feb 2009
    18
    0
    0
    Hoi Sandra,

Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk dat het zo snel 'raak'is. Zo zie je maar dat het ook heel snel kan gaan ;)
    Hoe ver denk je dat je bent? Had je al een regelmatige cyclus na je vorige zwangerschap?

X

16. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi Sandra
    Gefeliciteerd! Super zeg!
    Dan was the golden shot dan die ene keer seks hihi ;)

17. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoihoi,

Bedankt voor de leuke reacties, leuk-leuk! Het is nog heel onwerkelijk voor ons.
    Ik had na de zwangerschap voor mij hele regelmatige cyclus tussen 29 en 31 dagen. Laatste 3x steeds 29. Nu zit ik op dag 30, dus vandaag getest. Dus het is heel pril en er kan nog vanalles misgaan, maar daar gaan we niet vanuit. Ik denk vandaag precies 4 wkn. Ik wil maandag nog een testje doen, kijken of de lijn dan vetter is. Nu was er bij beide merken een duidelijke lijn maar niet zo'n vette als het eerste teste bij de vorige zwangerschap (maar toen heb ik ook iets langer gewacht met testen). Afwachten maar.

Groetjes en jullie ook suc6 als jullie er voor gaan!
    Sandra

18. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoihoi,

Vanmorgen weer getest met ochtendurine en de streep is nu VET . Hoera!!!!!!!!!!

Groetjes Sandra :D

19. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Super! Nu lekker genieten :D

20. senna28

senna28 Lid

9 feb 2009
    18
    0
    0
    Geweldig! Dan kan je er nu echt helemaal zeker van zijn! Vk al gebeld of wacht je daar nog even mee?
    Voel je je verder helemaal goed of spelen er al wat kwaaltje op? ;)

Deel Deze Pagina