Half juni krijg ik een 3 uur durende intake bij een eetkliniek om daar mijn jarenlange strijd met bed aan te pakken en hopelijk ooit een gezonde manier te vinden om met voeding om te gaan. Super spannend en ik ben ontzettend benieuwd wat mij te wachten staat. Ik ben benieuwd of er hier dames zijn die dit traject al hebben doorstaan en wat hun ervaringen zijn.
Ik lees even mee! Ben nu met een dieet weer eens aardig wat afgevallen maar wel eetpatroon volledig aan gort. Ik weet wel waar het aan ligt maar het beinvloeden is zo lastig..
Ik heb 14 jaar geleden 1,5 jaar therapie gehad (elke maandag ochtend) voor BED. Ik heb er wel veel aan gehad, maar een eetstoornis blijft altijd op de loer liggen. Sterkte en veel succes!
Wat krabje zegt. Ik heb jaren therapie ervoor gehad, ook een jaar lang twee volle dagen per week. Ik ben er vanaf maar het blijft levenslang een gevoelig punt. En met de oorzaak ervan ben ik nu nog bezig met een psych.. Dus dat betekent dat ik al 4-5 jaar bezig ben er volledig af te komen, pauzes tussen de behandelingen niet meegerekend. Succes!!
Ik heb ook B.E.D. en ben al jarenlang veel te zwaar. Mag ik vragen: wat is dat voor kliniek? Zelf heb ik al vanalles geprobeerd. Verschillende dietistes en psychologen versleten, sportscholen bezocht, ook in 3 verschillende zelfhulpgroepen gezeten, maar dat stomme eten en mijn gewicht blijven mijn leven beheersen. Ik wil zo graag anders met eten leren omgaan, maar het lukt me gewoonweg niet.
het blijft een gevecht, elke dag weer. Ik kon ook niet normaal met eten omgaan. In mijn hoofd wist ik Hoe het moest maar door de vreten steeds, was mijn maag zo groot geworden dat ik km blijven eten. uiteindelijk ben ik 3 jaar geleden een traject ingegaan voor een maagverkleining. Uiteindelijk met veel Hulp heb ik 2 jaar geleden een gbp gehad. Dat was voor mij het hulpmiddel wat ik nodig had. Soms zijn er momenten dat je het moeilijk hebt maar ik heb nooit meer het gevoel gehad dat ik moest eten... ik sla juist dicht nu