Een party geven, wat halen jullie in huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Vanavond heb ik hier een optidee-party, ik heb er zin in, want ik ga een nieuw kussen en oplegmatras kopen, wat heeeerlijk slaapt! :D

Nu heb ik van alles in huis :) Heb een lekkere cake gebakken, cola, sinas, sap, wijn en chips. Maar ik vroeg me af: doen jullie dat ook?

2. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Wat is een optidee-party?

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

net zoiets als een tupperware-party, maar met heel andere produkten: kussens, beddengoed, handdoeken, saunadoeken, dekens, die zijn allemaal van een soort ademend pluche gemaakt: het voelt als pluche, maar is wel ademend als katoen. Een handdoek neemt bijv heeeeeeeeeeeel veel meer water op, mijn dochtertje wilde graag een haarhanddoek (ze heeft dik lang haar) en daar zit dan bijv een knoop aan om vast te zetten.

Ze hebben pyama's (niet te betalen :() een dweil die rechtop blijft staan, ipv omvalt als je hem neerzet, schoonmaakdoeken voor je gezicht, pantoffels, speciale vaatdoeken die niet kunnen gaan stinken, schoonmaakmiddel...nou ja, heel veel!

Ben een paar maanden terug op zo'n party geweest en was gelijk verkocht hahahaha. Je mag nl produkten lenen en ik heb dus die oplegmatras en kussen geleend voor een paar dagen. Man, ik sliep als op een wolk!! Maar goed, moest even van mezelf wachten tot ik mijn verjaarsdagsgeld kreeg :)

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Had er nog nooit van gehoord ook. Maar hier met een aan huis party ook wat lekkers op tafel en bij de koffie hoor. Heb ik met normale visite ook.

5. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Leuke party, maar dan zou ik zelf teveel gaan kopen haha.

Ik haal altijd teveel in huis, of het nu een party is, visite, een verjaardag of wat dan ook.
    Dus ik zie er geen probleem in hoor, lekkere dingetjes op tafel en genieten maar.

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik ook, maar ik vroeg me af of anderen dat ook deden...Heb wel eens een party gehad, waar je blij mocht zijn dat je een kop thee kreeg ;)

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ook hahaha, daarom had ik mezelf voorgenomen om mijn verjaardagsgeld te gebruiken :p Ik heb nl alles al wat ik wilde hebben, maar dat kussen en die oplegger....echt een aanrader! Vind ik tenminste, mijn vriendin vind het kussen vreselijk :p

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    ik zou idd koffie thee met iets lekkers doen.
    en daarna bij een drankje idd gewoon een nootje chippie of een lekker bordje rauwkost met dipjes. maar niet zoals bij verjaardagen ofzo hoor

9. Amare

Amare Niet meer actief

Ik denk dat je genoeg in huis hebt gehaald hoor!

10. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Wat is er zo speciaal aan Optidee? En wat is het verschil of dat je bijv een slabbetje zou kopen bij Optidee? Of bij de Zeeman of Wibra? Ik noem maar ff iets hoor. (gewoon een vraag hoor)

11. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Ik heb zelf eens een hara party gegeven en had toen ook koffie/thee met iets lekkers. En daarna ook fris/wijn met chips, nootjes, kaas en worst etc.

Ik heb ook een keer een party bij iemand gehad waar iedereen iets moest meenemen. Vond ik ook leuk :)

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

De spullen zijn niet van badstof gemaakt, maar van optivezel (als ik het goed heb) dat voelt en ziet eruit als een soort pluche, neemt veeeeel meer water op, en door de constructie van de stof is het op 40 graden al helemaal hygiënisch schoon ipv op 90 graden (waar het wel op gewassen mag worden) Is zo goed als direct droog na het wassen, dus als je het als handdoek gebruikt naar bijv het zwembad, heb je geen druipdoeken. Ook klop je er zand en haren af, omdat die niet blijven plakken.

Party was heel leuk, maar heb geen chips etc op tafel gehad, geen tijd voor gehad met al dat spul en glad vergeten :)

13. mumija

mumija Niet meer actief

Whahahahaa....zou ook echt iets voor mij zijn..:D:cool:

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

ja, erg he? En toen waren de gasten weg en toen vertelde de demonstratrice (die ik dus alleen 1x over de telefoon had gesproken) over haar huwelijk....Mijn man en ik waren letterlijk ik shock!!! Als ze het op zp zou zetten zou iedereen haar per direct voor gek verklaren en zeggen dat ze de scheiding moest aanvragen....Is dus erg laat geworden vannacht.

Deel Deze Pagina