Hoi allen, ik wilde een topic hebben met allemaal leuke, lekkere maar vooral gezonde biologische tussendoortjes. Voel je dus vrij om het te plaatsen liefst ook met een foto.
Maar bio is niet meteen gezond he? Kan ook rietsuiker in zitten bijv... Wij zijn nog niet begonnen met bijvoeding. Dus ik wacht nog even af. Maar als wij ook beginnen kom ik hier zeker kletsen!
Alle van ella's kitchen. Geen rare toevoegingen erin, echt superspul (wel duur). Hier hebben we puffits (leuk alternatief voor chips) en speltkoekjes in huis
Ik hield het bij fruit, rauwkost (paprikareepje om aan te knabbelen) en schaaltje volle kwark als tussendoortjes.
Appelringen (kun je zelf met bio appels doen door ze in bijvoorbeeld 3 schijven te delen en in de oven te doen, zodat ze toch nog gedeeltelijk 'appel' blijven en gedeeltelijk 'appelmoes' worden zo heb je er zelf invloed op hoe hard/zacht je ze wilt hebben)
Dat klopt helemaal, je kunt ook bio aardappelen frituren in bio olie maakt het niet per se gezond natuurlijk hihi maar we snappen wat ik bedoel neem ik aan Wanneer wil je beginnen met bijvoeden ?
Basilicumspread voor op brood is hier helemaal in, helaas wel wat zout in (wij eten het liefst, zout/suikervrij)
Waar heb je die laatste 2 vandaan Yasmientje? En overal lijkt wel zout in te zitten, pff. Moeilijk om dat te vermijden soms.
Ziet er goed uit die spreads, ik keek laatst bij de "gewone" sandwich spreads omdat dochter niet heel graag groente eet maar toch maar niet gekocht