Blij, was ik met een positieve test in handen. Inmiddels mijn 4de poging tot zwangerschap. Zwanger worden geen probleem, het blijven wel. Mijn 4de miskraam, de 3de van dit jaar. Verdriet, maar vooral boosheid. Oneerlijk, vind ik het soms als je hoort dan mensen die de hele dag drinken en roken wel een gezond kindje krijgen, en ik doe er zoveel moeite voor, leef gezond en het mag niet baten. Waarom? Moest even van me afschrijven, Me Verdriet, en boosheid, Is even want het leven gaat door en hoe oneerlijk de wereld soms verdeeld is, het leven is ook weer heel mooi en ben dankbaar met wat ik wel heb ipv niet en daar drinken we vanavond dan maar een wijntje op..
Wat ontzettend oneerlijk kan het leven zijn he? Om je heen raken en blijven mensen die geen kinderen willen of er niet voor kunnen zorgen zwanger.. En jij die het zo graag wil, er zoveel voor doet en ook laat, mag niet zwanger blijven. Ik heb geen troostende woorden, alleen een hele dikke virtuele knuffel. En ik hoop, bid en duim dat je snel zwanger mag raken en blijven, met als resultaat een hele gezonde baby ♡.
Oh wat verdrietig ... Ik snap je gevoel zoooooo goed! Zie mijn handtekening. Ik ben ook erg bang.. Ga je onderzoek laten doen naar de oorzaak ? Heel veel sterkte ..
Dankjewel lief van je! Inderdaad wat je zegt, maargoed dat zal altijd zo blijven, oneerlijkheid in het leven, daar moeten we maar mee zien te leven. Het zal vast wel goed komen!
Wat verdrietig, jouw tijd komt nog wel probeer positief te blijven. Dikke knuffel. Ga je nog een onderzoek laten doen naar de oorzaak hier van? Volgens mij bij meerdere miskramen heb je daar recht op. Sterkte.
Oneerlijk soms he, ja ik ga in het nieuwe jaar onderzoeken laten doen. Laat het nu even met rust omdat het geestelijk erg zwaar is soms. Ik ben dan wel een heel nuchter persoon, maar wordt steeds banger dat het echt aan mij ligt en ik nooit mama zal worden. Nu doe ik even rustig aan en laat het even los.
In het nieuwe jaar ga ik zeker onderzoeken laten doen. Nu laat ij het heel even met rust en los om zelf even weer op adem te komen en aan mezelf te werken..
Verdriet, oneerlijkheid, ik weet heel goed hoe dat voelt helaas. Ik hoop dat je snel mama mag worden en als er nou in NL niets uit de onderzoeken komt, is misschien Gent nog een optie. Hier hebben ze bij mij iets ontdekt na 5 miskramen, wat ze in NL niet testen. Mijn zoontje heb ik aan hun te danken. Heel veel sterkte!
Zie mijn onderschrift. Vreselijk verdrietig, oneerlijk en slopend, maar ze is er en wat zijn we blij dat we de moed niet opgegeven hebben. Sterkte meid