Gezonde dochter en 2 miskramen. Wat nu?

Discussie in 'Miskraam' gestart door lien123, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou zelf even rust houden, geloof ik... Maar weet ook niet hoe lang ik dat vol zou kunnen houden :( Maar omdat jij een vrij redelijke kans hebt op verklevingen, zou ik dat even afwachten. Straks raak je weer zwanger en gaat het pas veel later mis. Dat heeft veel meer impact dan nu even rust nemen, lijkt me!
    Mocht er qua verklevingen niets zijn, zou ik zelf misschien wel weer ervoor gaan en dan maar zien...

Hier gaat het idd goed. Ben misselijk en moe en last van m'n bekken, maar dat zijn wat mij betreft allemaal tekenen dat het goed gaat, dus dat kan me niet zo vreselijk boeien dan allemaal ;) Liever misselijk en moe, dan helemaal fit, zoals bij de miskraam, en dat het dan mis gaat. Zo kan ik tenminste angstloos verder zwangeren nu. Zonder kwaaltjes zou dat toch een stuk lastiger worden...

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ik heb toen voor de bloedonderzoeken een pauze in moeten lassen van 3 maanden waarin ik niet zwanger mocht zijn of worden omdat de hormonen een vertekened beeld geven. Was wel pittig, maar tegelijkertijd ook wel even fijn om bewust even de gedachten op wat anders te kunnen richten.

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat stoppen ivm met onderzoeken is achterhaald. Stollingsonderzoek kan na een mk een vertekende uitslag geven, maar als het goed is dan is het gewoon goed. Is het niet goed dan doen ze het een paar weken later nog eens. Ik was zelf nooit zo goed in afwachten, maar ik ben dan ook niet zo heel fris en fruitig meer :).

4. lien123

lien123 Niet meer actief

Juul: echt zo fijn, dat jij weer goed zwanger bent geworden! Deed je er lang over?

Suus: jij bent toch 36? Valt toch wel mee. Ik ben 34. Niet meer de jongste, maar valt ook nog wel mee. Maar toen ik zwanger was van mijn dochter was ik 31, toen ging alles een stuk makkelijker..dat wel...

Rozemarijke: ja, gek he, die kwaaltjes zijn vervelend, maar ook zo'n geruststelling! Ik kreeg dan ook argwaan toen mijn kwaaltjes alleen maar minder werden...

Ik ben heel blij dat ik over 2 weken al naar mijn gyn kan, heb nog een afspraak gemaakt bij een andere gyn, in het St Fransicus In Rotterdam. Maar daar ben ik eind oktober pas aan de beurt. Maar dat is meer als back up. Ik ga gewoon gezellig bij iedereen langs! ;)

5. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Op zich helemaal niet, toen we weer begonnen was ik in ronde 3 zwanger van deze. Maar voor mijn gevoel duurde het een eeuwigheid, ik word heel makkelijk zwanger en was bij mijn dochtertje in ronde 2, en bij mijn 2 MK's in ronde 1 zwanger. En dan is ronde 3, na een paar maanden wachten, wel heel erg lang :)

6. lien123

lien123 Niet meer actief

Ja ik ken dat, hier word ik na een maand of 4 zwanger, bij laatste mk duurde het 5 maanden (6 rondes). Ik dacht dat het nooit meer zou lukken..

Maar goed, dat gevoel heb ik dus nu weer...zoveel onzekerheid..pfff.

Deel Deze Pagina