Hallo dames, Ik heb een deel 2 aangemaakt van onze topic. Dit op verzoek van het beheer omdat we inmiddels over de 5000 berichten zitten. Wat kletsen we toch veel! hihi
Zo lieverds ik ben er weer. Heb vandaag een fantastisch goede dag vandaag. Fijn ff abbo nemen. Ik denk zelf als een van de weinige een jongen. Wij willen half juli een geslachtsbepaling laten doen. Merendeel denkt een tweeling. Bem heeeeel benieuwd hahaha.
Ik neigde in het begin ook naar een jongen bij jouw nala maar nu meer een meisje haha ach het blijft een suprise!!
Oh meiden even een vraagje. Me schoonzusje heeft 3-4 dagen geleden dr ei gevoelt. En gister verloor ze een grote klodder helder slijm en daarin zaten slierten bloed. Dr NOD is 28 mei herkent iemand dit als een eventuele innesteling?
Jaaaa ik!!! Had daarvoor wel paar druppels gewone bloedverlies, maar de dagen daarop slierten bloed in slijm...
Oh zij had ook lichtroze afscheiding voor die slijmprop met bloedsliertjes. Pfoe zenuwslopend we hopen zo dat ze ook zwanger is. Hahaha
ff een abbo nemen, was ik vergeten... Hier aan het genieten van het mooie weer. Dochter zit lekker op het balkon Loom bands te maken, ze vind het helemaal geweldig en heeft al 5 armbandjes gemaakt. ML is de berging aan het opruimen, wat een schat
Ik heb weer eens last van mestruatiepijn. Kan t poesten van de badkamer mooi vergeten vandaag... we waren met ml ff naar buiten gegaan, maar zijn wr gelijk naar huis gekomen omdat ik niet normaal kon staan/lopen pffff. Op ons balkon schijnt geen zon mr, dus dan maar op de bank liggen *zucht*
Domme buurvrouw! Bah En ik hou jullie op se hoogte van me schoonsis hihiii. Mys ga jij maar ff relaxen! Goed idee. Hier is de eerste positie broek een feit. Eindelijk lucht en me buik sjeeeezus.
Hahaha leuke foto nala wel een mooie broek ik was ook heel vroeg aan de positiebroek gegaan. Ze zitten gwn veel lekkerder met een groeiende baarmoeder en de krampjes
@pix echt een stomme buurvrouw zeg!! Kreeg laatst ook van de buurvrouw van mn ouders te horen dat ik echt dik ben geworden zeg! Echt op zo'n toon alsof dat abanormaal is ofzo :x