Op 1 okt kwam ik erachter op 6.5 w dat het vruchtzakje was gestopt met groeien op 4 w. De gyn zei toen dat het er zeker tussn toen en 2 weken spontaan zou afkomen, hij sloot een curretage uit in mijn geval. Vanaf die dag heb ik een week gewoon gevloeid en vorige week zondagavond ben ik dan denk ik het vruchtzakje en enkele grote stolsels verloren. Gyn zei dat het bloeden nu snel zou stoppen. Vorige week was het inderdaad ean pak minder. Vrijdagavond verlies ik ineens weer heel veel bloed + buikpijn, gistermorgen verloor ik terug 2 grote stolsels, heel de rest van de dag amper verlies enkel nog een beetje bruin. Deze morgen terug wat bloedverlies en er kwam nog een groot stolsel af, nu bloedverlies terug minder; Het gaat gepaard met een zachte buikpijn, geen koorts. Is dit normaal? Wil dit zeggen dat men baarmoeder zich schoon aan het maken is en er zijn tijd voor neemt? groetjes,
HOihoi, Alsje stolsels blijft verliezen is het verstandig terug contact op te nemen met je gynaecoloog. Hij kan met de echo kijken of je baarmeoder geheel schoon is. Imke