Oke ik heb dus vandaag de horloges binnen voor mn vriendin en mij die ik had besteld Ze zijn super mooi maaaarr.. Ik moest wat schakels weghalen omdat hij te groot was en toen zag ik dat tussen de schakels de kleur wat zilver is in plaats van goud, hoort dit? En het guess teken en het water risistant merk aan de achterkant van de wijzerplaat staat schuin en op de kop. Bij de ander trouwens ook. Ik heb ze online gekocht bij een juwelier die wel zegt echt te zijn. Dit is mn eerste horloge dus ik weet ook niet of het hoort haha
ik zou zeggen nep. Ik heb een dkny horloge goudkleurig. Ook schakels tussenuit laten halen maar geen kleurverschil.
guess collection, of gewone guess? al mag het bij geen van beide scheef staan! het zilver tussen de schakels is bij guess (de gewone) is wel normaal, dat zijn plaatsen die normaal niet zichtbaar zijn en veel slijten. Maar heb je er foto's van? heb wel een kennertje in mijn kring... kan het eens laten zien(die logo's)
De achterkant is een verwijderbaar plaatje i.v.m. de batterij, althans bij mij. Dat kan dus gedraaid zitten. Er staat trouwens bij mij ook nog een nummer op.
Ik heb even gekeken bij mijn eigen horloge van guess. Het is een rosé gouden horloge en ook tussen de schakels in heeft het deze kleur. Op de achterkant staat de tekst gewoon recht.
Over een uurtje ben ik weer thuis dan zal ik een foto maken.. Ik heb het horloge niet bij me. Dankjewel!
Zit er niet ergens een Guess Holland oid? En leverancier of hoofdkantoor? Misschien zou je daar is heen kunnen mailen?
Mijn Michael Kors horloge komt uit een Michael Kors winkel waar ik hem zelf heb gekocht en daar ziet het er zo uit:
Bij een schroefdeksel zoals devilschase laat zien is het inderdaad lastig om de tekst recht te draaien. Meestal komen ze wel recht uit de fabriek, maar bij een batterijwissel lukt je dat niet meer. Dus dat die tekst scheef zit, is niet gek, mits het een draaideksel is. Als het een klikdeksel is (dus zonder die inkepinkjes) hoort de tekst wel recht te staan. Anders zit de uitsparing voor de kroon en stift niet goed. Dat de schakels niet helemaal gekleurd zijn, zie ik ook regelmatig. Je ziet daar in principe ook niks van. Maar hoe dat bij officiële Guess horloges zit weet ik niet. Ik werk bij een goudsmid/juwelier en krijg veel horloges in handen. Dus heb er ook wel wat verstand af en mijn collega uurwerkmaker sowieso. Kan het altijd navragen wat hij denkt! Zou er nog niet van uit gaan dat je opgelicht bent.
Plaatje aan de achterkant is waarschijnlijk een op schroef plaatje waarachter de batterij zit, dus dat dat scheef zit is niet iets om je druk te maken. Dat het tussen de schakels een beetje zilverkleur zit vind ik ook niet zo bijzonder aangezien het gouden of rosé gouden laagje maar heel dun is en op plaatsen waar de schakels "schuren" en bewegen gaat dat laagje er redelijk snel af. Als je een foto hebt kan ik ook wel even kijken hoor, ik ben goudsmid/juwelier 😊
Dit is het horloge en tussen de schakels zie je dat de linkerkant zilver is.. Je ziet het niet heel goed op de foto
En op deze foto de achterkamt van de wijzerplaat.. Zie je dar het op de kop staay em schuin? Ik weet niet of dat zo hoort haha
Voor zover ik de foto's kan beoordelen, heb je gewoon een echte. Ik zie niks geks wat er op kan duiden dat het een nepperd is.
Ja het is een schroefdeksel, dus kan het deksel niet altijd helemaal recht zitten op de kast. Verder vind ik het horloge er goed uitzien hoor 😊 Ziet er gewoon echt uit. Veel plezier ermee!
zie niks abnormaals eigenlijk.. de achterkant is gewoon een deksel.. die doen ze gewoon dicht en kijken daarbij niet naar waar de letters staan.