wie houdt er een dagboek bij ?

Discussie in 'De lounge' gestart door mel, 7 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Op welke manier houd jij een dagboek bij ?

1. Een neutraal dagboek met beschrijvingen van een/de dag en gebeurtenissen

2. Een gevoelsdagboek; niet elke dag maar gewoon om puur mijn gevoel kwijt te kunnen

3. Een grappig geschreven dagboek; zoals je een column in een tijdschrift zeg maar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mel

mel Actief lid

23 okt 2005
    284
    0
    0
    Daar ben ik zomaar eens benieuwd naar
    Ik bedoel wel een dagboek puur voor jezelf; dus geen blog, website, fotoverslag via fb, twitter oid

2. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik hou geen dagboek bij. Die optie staat er niet tussen

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hmm nee hier niet. :)

4. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik niet.

5. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook niet, vroeger wel vaak gedaan trouwens

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    tijd wel gedaan, ging psychisch totaal niet goed.
    heeft me goed geholpen :)

7. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Ik houd ook geen dagboek bij. Veel te flierefluiterig voor. Mijn negen maanden dagboek is wel netjes bijgewerkt tot week 35 nu! Toevallig omdat ik een maand achterstand heb bijgewerkt ongeveer, hihi.

Vroeger hield ik wel wat dingetjes bij. In mijn puberteit. En hadden ik en mijn beste vriendin een boekje waarin we naar elkaar schreven. Soort van dagboek van verliefdheden enz :p

Ik heb hem nog boven liggen en mijn vriendin is over een weekje uitgerekend. Misschien wel weer eens leuk er iets in te schrijven naar haar! Van toen naar nu, 10 jaar verschil ofzo! :p Geef ik hem mee met het kraamcadeau.

8. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Ik niet

9. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ik ook niet.

10. penseel

penseel Niet meer actief

Heb geen dagboek.

Maar ik post vaak op Facebook dingen. Dus via dat soort dag boek.

Meestal leuke foto's kids.

11. Vroeger wel, tegenwoordig niet meer.... Ik heb nu een blog :p

12. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Ik wel en dan vooral in periodes als het wat minder gaat. Het is mijn uitlaatklep.

13. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.568
    113
    Ik vanaf mn 16e met tussenpozen een dagboek bijgehouden, met name in tijden dat het slecht ging ( dwz al depressief maar ik dat nog niet zo zag,erkende)
    In de jaren dat het goed ging geen behoefte aan gehad maar de laatste jaren jammergenoeg wel.

Inmiddels is het bijna een hulpmiddel bij optijd signaleren dat het echt niet meer goed gaat.
    Ik schrijf makkelijker dan ik praat en zo ben ik er steeds eerder bij om aan de bel te trekken.

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik niet, nooit gedaan ook. Ik heb ooit eens een dagboekje gekregen voor mijn verjaardag, toen ik een jaar of 10 was. Heb er welgeteld 5x ingeschreven over een periode van 4 jaar.....Zegt genoeg hahaha.

15. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Alleen in de vakantie schrijf ik dagelijks op wat we hebben gedaan.
    Dat dagboek is voor onze dochter later..

16. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Voor mezelf niet, wel voor ons mannetje, via de computer. Staat van alles in, wat we doen, over zijn ontwikkeling, enz., foto's erbij.

Heb nu per half jaar een behoorlijk Word bestand, bijna weer een nieuwe aanmaken.

Ik zie ook wel hoelang ik dit volhoudt, maar de eerste jaren ontwikkelen ze zo snel, lijkt me leuk voor hem voor later, maar vind het nu zelf ook heel leuk om te doen.

17. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Houdt ik trouwens niet dagelijks bij, de ene keer is het eens in de week, dan 2 dagen achter elkaar, net wat er allemaal gebeurt.

18. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.190
    172
    63
    NULL
    NULL
    Geen daadwerkelijk dagboek; maar mijn vriendin en ik mailen al tien jaar lang over en weer. Soms dagelijks of wekelijks, maar er kan ook veel langer tussen zitten. Tijdje terug hebben we het weer eens doorgelezen (want ja, we hebben de mails bewaard) en dat is echt leuk om terug te lezen.

19. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik wel al vanaf dat ik 8 was. Ik heb er dus ook een hoop versleten uiteraard met ook tussenpozen zonder.
    Nu koop ik gewoon een agenda en noteer k wat ik die dag heb gedaan en soms ook kort hoe ik me voel. Ik vindt dat vooral praktisch als ik dingen terug wil bladeren hoe dat zit.
    Alleen idd soms ff een achterstand die je dan moet bijwerken.

Als ik zwanger ben wil ik ook echt een boekje kopen. Ik had al een beetje rond gekeken en sommige lijken op een vriendenboekje met vragen die je dan moet invullen. Dat lijkt me dan echt leuk!

20. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nee hier niet

Deel Deze Pagina