Gezonde leefstijl ontwikkelen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MylaJ, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Ballon, het is wel waar helaas, sinds juli ben ik zomaar 4 aan 5 kg aangekomen.
    Daarom wil ik me nu tot een gezonde leefstijl wenden die ik zonder problemen kan doorzetten.
    Het probleem is de discipline om dingen te laten:)

2. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Vandaag ging lekker!
    Kwam vast doordat ik druk bezig was met de kerstboom aftuigen omdat die morgen door de gemeente word opgehaald.
    weinig aan snoep moeten denken, nu op naar de volgende dagen:D

3. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ja maar dat weet je zelf toch ook? Ik vind het dan altijd zo flauw als je niet lekker in je velletje zit, je toch gaat zwemmen en dan zo'n opmerking krijgt.

Ik was 8 kilo afgevallen, wilde er nog 5.. toen de feestdagen en van alles lopen eten en drinken. Wonderbaarlijk genoeg niks aangekomen. Nu weer strak in het gereel voor die laatste 5

4. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Ik let nu al een paar dagen op mijn intake en ik ben zelfs weer wat bijgekomen.
    Nu zal ik vast even op langere termijn moeten gaan kijken, want het belangrijkste is de gezondere leefstijl en dan komt het afvallen vanzelf wel.

Mijn zoon gaat vandaag uit logeren dus dan kan ik lekker sporten en het huis opruimen, dan kom ik wel aan mijn beweging toe hahaha
    Volgende week als hij weer op school zit verder het sporten oppakken!

5. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Oops, niet meer in het topic gekeken.

Ik was 1,2 kilo kwijt in 1 week, totdat de kerst kwam. Toen zat het er weer aan, 1,5 kilo aangekomen door de feestdagen. Nu weer sinds vorige week vrijdag vol aan de bak. Manlief en ik doen 'dry january'.

Suppi, nou ja!!! Waar haalt ze het lef vandaan? Lekker, sporten! Heb je de dicipline er voor?

Ballon wow wat goed!! Niks aangekomen met kerst. Super! Goed gedaan zeg!

Ontbijt: muesli met halfvolle yoghurt, magere kwark met banaan of appel met kaneel, cräcker met mager beleg. Geroosterde boterham met mager beleg. Soms nog fruit er bij.

Hoe vaak sporten jullie per week en wat doe je dan zoal?

6. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Ik moet het sporten er weer in krijgen als de kerstvakantie voorbij is.
    Ik sta dan een uurtje op de crosstrainer en wil dat het liefst 3x in de week doen.

Discipline is een puntje om aan te werken:)

7. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Daar is het nieuwe jaar voor. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Deze week voor mijn doen erg veel gewerkt en dus ook veel gelopen. Vandaag is mijn oudste 6 jaar geworden! Feest dus in huis! Betekend wel dat ik vandaag van mijzelf echt moet sporten. Manlief had ook komkommer en snacktomaatjes gehaald. Lekker!

8. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Van harte gefeliciteerd Koningsgezin!
    Hopelijk hebben jullie een super dag vandaag:D

Gisteren vis en patat gegeten met salade erbij en geïrriteerde champignons, die zijn zo lekker hahaha.
    De rest van de week komt de frituurpan niet meer tevoorschijn, pas volgende week zaterdag als we het verjaardagsfeestje van onze zoon hebben.

Deel Deze Pagina