Op mijn samsung-tablet heb ik de kids-stand app (met een krokodilletje) waarmee dochterlief precies weet hoe dit werkt en hoe zij filmpjes kan kijken, Nu heb ik onze oude (kruidvat)tablet erbij gepakt, waar ik dezelfde app op wil zetten. Ik kan het via de google play store alleen nergens meer vinden. Is er iemand die mij kan uitleggen waar ik deze (gratis) app vandaan kan halen? Of hoe ik dit van mijn samsung naar de andere tablet kan bluetoothen/mailen/sturen. Goedbedoelde tips van andere apps zoek ik niet, want ik wil gewoon graag deze.
Ik heb op een Samsung tablet de app Kids Place staan, ook een handige app, misschien dat je die wel kunt installeren?
ik heb mijn tablet net opnieuw geinstalleerd en toen stond de app er ook opeens op.. heb ik niets voor gedaan of gedownload ik denk dat het gewoon bij de upgrade zat.. wel weet ik dat je op de meeste tablets 2 accounts kan aanmaken. op het kids account kun je ook instellen welke apps ze mogen spelen enzo
Ja dat is idd alleen voor samsung! Mijn zoontje is er ook gek op! Komt ie aanlopen met mn mobiel, "mag ik even kroko spelen??"